فرماندار شهرستان سیروان :

شورای نگهبان با اقتدار از قانون جمهوری اسلامی حراست می کند

«محمد باقر شریفی» با صدور پیامی سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۰۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ - 17July 2023

شورای نگهبان با اقتدار از قانون جمهوری اسلامی حراست می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمدباقر شریفی» فرماندار سیروان در پیامی ۲۶ تیر ماه، سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

شورای نگهبان، بعنوان یکی از اصلی‌ترین نهاد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی و صیانـت از جامعیـت نظام و پاسداری از اسلامیـت جمهوری اسـلامی ایران نقـش آفرینی نموده اسـت.
این شورا که از مهم‌ترین وظایفش نظارت بر تدوین قوانین و تطبیق مصوبات شورای اسلامی با قوانین شرع اسلام، تأیید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی و تأیید فرایند انتخابات کشور است، از نقش و جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است، چنان که رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در این زمینه فرموده‌اند:

«نهاد شورای نگهبان از عالی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در سایه این نهاد جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی قوام و استحکام می‌یابد».

اینجانب فرا رسیدن ۲۶ تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان را به اعضای محترم شورای نگهبان اعم از فق‌ها و حقوق دانان و همچنین سرپرسـت و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان سیروان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون برای خدمتگزاران در این شورا را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار