رییس شورای هیأت‌های مذهبی بوشهر:

برنامه‌های سوگواری ۱۲۰۰ هیئت، مسجد و حسینیه در استان بوشهر آغاز می‌شود

«حیدری» گفت: هزار و ۲۰۰ هیأت، مسجد و حسینیه در سراسر استان بوشهر در زمینه برگزاری برنامه‌های ماه محرم فعال خواهند شد.
کد خبر: ۶۰۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 18July 2023

برنامه های سوگواری ۱۲۰۰ هیئت، مسجد و حسینیه در استان بوشهر آغاز می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «حسین حیدری» رییس شورای هیأت‌های مذهبی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه در خصوص چگونگی برگزاری برنامه‌های ماه محرم در استان اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ هیأت، مسجد و حسینیه در سراسر استان در زمینه برگزاری برنامه‌های ماه محرم فعال خواهند شد.

وی از برگزاری همایش میثاق با عاشوراییان و تجلیل از پیرغلامان حسینی در اهرم و خورموج خبر داد و افزود: همایش میثاق عاشوراییان در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دیر برگزار شده است.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد برنامه ریزی مراسم محرم، اضافه کرد: هزار و ۲۰۰ هیأت، مسجد و حسینیه در سراسر استان در زمینه برگزاری مراسم محرم فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی و سوگواره احلی من العسل در تمام شهر‌ها و روستا‌های پرجمعیت استان بوشهر برگزار می‌شود.

حیدری با تأکید براینکه مراسم و برنامه‌های محرم با محوریت مردم برگزار می‌شود، ابراز داشت: تجمع عظیم عاشوراییان در روز جمعه هفته آینده در مصلای جمعه شهر‌های استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار