مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام:

۸ یادمان در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد

سرهنگ «فولادی» با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم از سوی استانداری ایلام در جهت سامان‌دهی یادمان‌های دفاع مقدس، گفت: در هفته دفاع مقدس، هشت یادمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۶۰۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ - 18July 2023

هشت یادمان دفاع مقدس در هفته‌ی دفاع مقدس  به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز (سه‌شنبه) در دیدار با استاندار ایلام، اظهار داشت: با اهتمام شما در اختصاص اعتبارات لازم، تحول چشمگیری را در سامان‌دهی یادمان‌های دفاع مقدس شاهد هستیم؛ به‌طوری‌ که در هفته دفاع مقدس، هشت یادمان پس از سال‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام برای اختصاص اعتبار به حوزه ایثار و شهادت، گفت: اختصاص اعتبارات و تلاش‌های استاندار ایلام برای سامان‌دهی یادمان‌ها و گلزار شهدا فراموش‌نشدنی است.

سرهنگ فولادی اضافه کرد: سال‌ها بود که به دلیل کمبود اعتبار و اختصاص اعتبارات ناچیز به این حوزه، یادمان‌ها مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گرفتند، اما در این دولت و در استان ایلام، با اختصاص اعتبارات لازم شاهد افتتاح هشت یادمان در هفته دفاع مقدس هستیم که جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: با اقدامات انجام‌شده و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به حوزه ایثار و شهادت، استان ایلام به‌عنوان یک الگو در کشور مطرح شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در ادامه خواستار این شد که در دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان، برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار