آستان قدس حسینی؛

قرعه‌کشی انگشتر و پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) ویژه زائران مجازی

آستان قدس حسینی پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و ۵ عدد انگشتر ویژه را به ثبت‌نام‌کنندگان در صفحه «زیارت به نیابت» به قید قرعه اهدا می‌کند.
کد خبر: ۶۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ - 30November 2015

قرعه‌کشی انگشتر و پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) ویژه زائران مجازی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی آستان قدس حسینی، ولاء الصفار مدیر بخش تبلیغات الکترونیکی حرم با اعلام این خبر گفت: شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) و تعداد پنج عدد انگشتر که نگین آن به مدت هفتاد سال، مرمر داخل ضریح مطهر بوده را به مناسبت اربعین حسینی به ثبتنامکنندگان طرح صفحه(زیارت به نیابت) اهدا میکند.

وی افزود: زمان قرعهکشی روز اربعین حسینی بعد از نماز ظهر است و کاربران میتوانند از اکنون در این صفحه، نام خود و اعضای خانواده و بستگان را ثبت کنند.
 
ولاء الصفار در پایان از ثبتنامکنندگان خواست تا ایمیل خود را نیز در صفحه زیارت به نیابت درج کنند تا امکان برقراری ارتباط با آنها امکانپذیر باشد.
 
صفحه زیارت به نیابت برای محبان اهل بیت(ع) که بُعد مسافت مانع از رسیدن آنان به کربلا و زیارت بارگاه منور امام حسین(ع) است، طراحی شده و خدّام سادات حرم به نیابت از ثبتنامکنندگان در این صفحه، اعمال زیارت امام حسین(ع) را انجام میدهند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار