رییس سازمان تبلیغات:

گره‌های بزرگ با کار جزیره‌ای باز نمی‌شود

حجت‌الاسلام «قمی» بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های دینی و فرهنگی در خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: گره‌های بزرگ با کار جزیره‌ای باز نمی‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ - 19July 2023

گره‌های بزرگ با کار جزیره‌ای باز نمی‌شود

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در شورای اداری لرستان با اشاره به اتفاقات خوب فرهنگی طی دو سال اخیر در کشور، اظهار داشت: به پایه فرهیختگی، اهل فرهنگ بودن و محبت اهل‌بیت بودن مردم اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر و اینکه در این راستا اتفاق بزرگی در سراسر کشور رخ داد، عنوان کرد: یکی از ویژه‌ترین جلوه‌ها، اتفاقات خوبی بود که در لرستان و شهر خرم‌آباد رخ داد و نسبت حضور مردم، اهتمام مردم، پای‌کار بودن مردم، تصاویر و تلقی خاصی در رابطه‌با غدیر ایجاد کرد که باید به طور خاص از مردم این استان تشکر کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با تقدیر از مسئولان به‌عنوان خادم مردم و پشتیبان حرکت‌های فرهنگی بابت اقدامات و فعالیت صورت‌گرفته برای برگزاری این مهمانی بزرگ تصریح کرد: به این اصل عُقلایی و عَقلانی ضرورت اجتماع مؤمنان باید توجه کرد، جداجدا کار نکنیم، جزایر شاید کم ربط به هم گره‌های بزرگ را باز نمی‌کنند، مسئله‌های مهم را حل نمی‌کنند، ما وقتی می‌خواهیم اقدامات را با محوریت مردم انجام دهیم، باید نهادها، دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی که برای خدمت به مردم در حاکمیت هستند، دست‌به‌دست هم دهند، هر وقت این اتفاق رخ داد شاهد حرکات بزرگی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: یَد واحده شویم، دیوار کشی‌های سازمانی بین دستگاه‌ها فاصله نشود، کمک‌حال همدیگر باشیم، از نام و عنوان دستگاه خود بگذریم و در خدمت به مردم همه یکپارچه خادم باشیم.

وی با بیان اینکه این اواخر بیش از قبل این امر را مشاهده و تجربه می‌کنیم، گفت: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و دینی اتفاقات خوب، شیرین، چشم‌نواز و دل‌نواز خوبی در خدمت به مردم رخ‌داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جنگ همه‌جانبه و ترکیبی دشمن علیه مردم ایران عنوان کرد: مغز و قلب این جنگ ترکیبی، حس و افکار عمومی مردم را هدف گرفته است و باتوجه‌به تأکیدات مقام معظم رهبری، علاج این امر جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: تحقق این جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری با عمل قابل تأمین است، در این راستا باید از مردم در مسیر جهاد تبیین حمایت کرد، گرچه وظایف دیگری در این مسیر نیز بر عهده ما است، باید بانوان، نوجوانان، رسانه و… را جدی گرفت.

حجت‌الاسلام قمی تأکید کرد: بر اساس بضاعتی که داریم به طور حتم از اقدامات و برنامه‌های دینی و فرهنگی لرستان حمایت خواهیم کرد، این استان را در سبد اولویت‌های خود قرار خواهیم داد، همه دستگاه‌ها نیز پای‌کار باشند، این همراهی و هم‌افزایی در خدمت به مردم و به‌خصوص حوزه فرهنگ باید موردتوجه قرار گیرد، پیشگام بودن و پرچم‌دار بودن لرستان در این راستا نیز اصلاً توقع زیادی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار