با صدور پیامی؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت

«آهنگر» با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۰۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ - 19July 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

انا الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

بازهم موسم محرم فرا رسید. محرمی که با وفای به عهد و از خودگذشتگی و ایثار عجین است. از تاسوعایش درس غیرت و مردانگی و از عاشورایش درس آزادگی و مقاومت آموختیم. محرمی که در آن سلاله پاک رسول برای اصلاح امت جدش به پا خواست تا حقیقت حقانیت در درازای تاریخ آشکار و ماندگار شود.

تا ارض کربلا در پهنه زمین گسترانیده شود و هر روزش عاشورا بماند. محرمی که به ما یادآور شود که آن سمتش شرک و تکبر و ظلم است و سمت دیگرش توحید و تواضع و مظلوم. محرمی که سراسرش درس صبوری و ایستادگی است و مبنایش احیای دین الهی!

محرمی که ماه عاشقی و دلدادگی به ساحت عزیزمان حسین (علیه السلام) است تا در آغوش بینهایتش پناه بگیریم و از دریای وجود بیکرانش سیراب شویم.

فرا رسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه آل الله و برپایی بیرق عزای شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفای ایشان را به دلدادگان و عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار