پس از عمری صبوری؛

مادر سردار «احمد هاشم‌پور» به فرزند شهیدش پیوست

مرحومه حاجیه «ماه پسند صفی‌پور» مادر سردار شهید «احمد هاشم‌پور» از شهدای شاخص مسجدسلیمان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۰۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 20July 2023

مادر سردار «احمد هاشم‌پور» به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مرحومه حاجیه «ماه پسند صفی‌پور» مادر سردار شهید «احمد هاشم‌پور» از شهدای شاخص مسجدسلیمان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

حاجیه «ماه پسند صفی‌پور» مادر سردار شهید «احمد هاشم‌پور» و جانباز متوفی «رضا هاشم‌پور» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش در ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان دلیرش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این مادر فداکار و اسوه صبر و ایثار عصر امروز (پنجشنبه ۲۹ تیرماه) در جوار گلزار شهدای کلگه مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با ارسال پیامی این ضایعه را به خانواده معظم شهدا، جامعه رزمنده و ایثارگر مسجدسلیمان، به ویژه خانواده و بستگان این مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

شهید «احمد هاشم‌پور» فرزند محمدرضا متولد دوازدهم مردادماه ۱۳۴۲، در عملیات‌های خیبر، بدر و والفجر ۸ حضور داشت و سرانجام در حالی که معاونت گروهان را عهده دار بود در بیست و یکم دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار