توسط انتشارات به نشر؛

«لپ‌تاپ پدر» برای بچه‌ها منتشر شد

کتاب «لپ‌تاپ پدر؛ یک قصه یک حدیث» نوشته شاهین رهنما توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۶۰۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 21July 2023

«روایت داستانی یکی از احادیث امام رضا(ع)» برای بچه‌ها منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «لپ‌تاپ پدر؛ یک قصه یک حدیث» روایت داستانی از احادیث امام رضا (ع) نوشته شاهین رهنما به تازگی با تصویرگری منصوره سادات محمدی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب یکی از جلدهای مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است که در هر جلد داستانی بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) روایت می‌شود.

کتاب «لپ تاپ پدر» قصه خراب شدن لپ‌تاپ پدر پویا است. او تصمیم می‌گیرد بدون اطلاع دادن به پدر و مادرش با کمک دوستش لپ‌تاپ را درست کند؛ اما آن‌ها اشتباهاتی مرتکب می‌کنند که دردسرهای زیادی را برایشان ایجاد می‌کند.

شاهین رهنما، این قصه را بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) برگرفته از حدیث «تدبیر و اندیشه قبل از کار، تو را از پشیمانی نگاه می‌دارد.» نوشته تا در قالب داستانی کوتاه به کودکان یادآوری کند که قبل از انجام کاری به عواقب آن عمل فکر کنند تا موجب پشیمانی آنان نشود.

در بخشی از متن کتاب آمده است:

«از دور مردی بلندقد به طرفشان می‌آمد. هیکل درشت و سبیل کلفتی داشت. جلو آمد و بدون مقدمه، با صدای نخراشیده‌ای پرسید: چکار می‌کنید؟ سعید سرش را بلند کرد و جواب داد: دارم درستش می‌کنم. مرد چشم‌هایش را درشت کرد و با جدیت ادامه داد: آن را از کجا آوردید؟ بعد سبیل‌های کلفتش را به سمت بالا هدایت کرد و مثل پلیس سخت‌گیری که سرنخ تازه‌ای کشف کرده باشد، پرسید: «نکند از کسی کش رفته باشید؟»

این کتاب در ۲۴ صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار