راوی دفاع مقدس:

شهدا با متخلق شدن به فضائل اخلاقی، الگو شدند

باخرد گفت: یکی از راه‌های سریع رسیدن به خدا، تکریم پدر و مادر است و شهدا در این امر سنگ تمام گذاشتند؛ در اصل ما باید از شهدا کار یاد بگیریم. شهدا ستاره نبودند بلکه ستاره شدند ما هم می‌توانیم مثل شهدا باشیم و همه را دوست دارند.
کد خبر: ۶۰۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ - 22July 2023

شهدا ستاره نبودند بلکه ستاره شدند/ در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور از دست ندادیمبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسن باخرد» رزمنده و راوی دفاع مقدس با حضور در یادواره ۲۶ شهید روستای مزده در «خلیل‌آباد» ضمن تأکید بر عمل به وصیت امام راحل و وصایای شهدا طی سخنانی اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نیست از خود بپرسیم در مقایسه با دیگر کشورها برای شهدای خود چه کرده‌ایم؟!

وی در ادامه با تاکید براینکه در جامعه امروزی، قهرمانان ملی شهدای ما هستند به پنج ویژگی که مختص خود شهدا ست اشاره و تصریح کرد: شهید معرکه را خود خدا قبض روح می کند، شهید غسل ندارد، کفن ندارد، زنده است و از لحظه شهادت قدرت شفاعت را دارد.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه هدف از حضور جوانان در صحنه جنگ معرفت است در ادامه افزود: نوجوانان و جوانان امام زمان (عج) خود را شناخته بودند و برای اینکه حرف امامشان زمین نماند از جان خود مایه گذاشتند. هدف امروز جوانان و دانشجویان باید همین باشد و نباید بگذارند حرف رهبرشان روی زمین بماند در اصل به مدعیان عرصه‌های سیاسی اهمیتی ندهند.

باخرد در ادامه یادآور شد: در جواب عده‌ای که شهدا را از پشت کوه آمده می دانند باید گفت اغلب شهدا جوان بودند هم چهره زیبایی داشتند، هم زیباشناس بودند و هم زیبایی را دوست داشتند.

وی تاکید کرد: یکی از راه های سریع رسیدن به خدا، تکریم پدر و مادر است و شهدا در این امر سنگ تمام گذاشتند؛ در اصل ما باید از شهدا کار یاد بگیریم. شهدا ستاره نبودند بلکه ستاره شدند ما هم میتوانیم مثل شهدا باشیم و همه را دوست دارند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه بزرگترین تشییع تاریخ؛ تشییع سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بود در ادامه یادآور شد:در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور از دست ندادیم اما در گذشته حاکمان نالایق بسیاری از خاک کشور را از دست دادند. از دختران عزیز تقاضا دارم که فریب و گول تبلیغات سو دشمنان را نخورند چراکه هدف آنها این است که شما را در منجلاب فساد غرق کنند. حجاب شما نماد آرامش، معنویت و سلامت خانواده و جامعه است.

باخرد در پایان صحبت خود افزود: شهدا به گردن ما حقی دارند و آن حق این است که راه آنان را ادامه دهیم یعنی همان طور که آنان تابع ولی زمان خود بودند نگذاریم حرف ولی فقیه روی زمین بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار