در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: پاسخ سخت و قاطعانه به سربازان آمریکایی در خلیج فارس/ آمریکایی‌ها تاریخ را هیچگاه فراموش نکنند

چمران با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده است که به خلیج فارس سرباز اعزام می‌کند، گفت: ایران مقتدرانه و بدون هراس در خلیج فارس حضور دارد و تفنگداران آمریکایی بدانند که اگر خطا کنند قطعا پاسخی سخت خواهند دید.
کد خبر: ۶۰۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ - 23July 2023

پاسخ سخت و قاطعانه به سربازان آمریکایی در خلیج فارس/ آمریکایی‌ها تاریخ را هیچگاه فراموش نکنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با گرامی‌داشت ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش اظهار داشت: این ایام را به دلیل بی حرمتی به قرآن کریم در دو کشور اروپایی سوئد و دانمارک باید به دنیای اسلام تسلیت گفت.

چمران افزود: سوئد برای دومین بار از یک آدم دیوانه‌ای‌ که اقدام به جسارت به قرآن کریم کرده حمایت کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دنیای اروپا ظاهری تمیز دارند، اما هنوز عده‌ای هستند که در دنیای متوهم زندگی می‌کنند، افزود: قرآن کریم کتابی است که خداوند تضمین کرده نگهبان و نگهدار اوست و هر چقدر این کتاب را آتش بزنند قطعا قرآن پویایی را خواهد داشت و این اعتقاد ما است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن انسان‌ها را از ظلمت و تاریکی نجات می‌دهد و آن‌ها را به سوی نور هدایت می‌کند.

چمران تاکید کرد: همه کشور‌های اسلامی باید در مقابل این توهم قرن بیستم مقابله کنند و تدابیری قاطع برای آن اتخاذ کنند.

این‌ مقام مسئول با طرح این سوال که چرا امروز اتحادیه اروپا به این قرآن سوزی اعتراضی نمی‌کنند، اما حمله به سفارت سوئد در عراق را محکوم و واکنش نشان‌ می‌دهند، اظهار داشت: این عقب ماندگی آن‌ها را نشان می‌دهد.

چمران با بیان اینکه قرآن سوزی ریشه در صهیونیست دارد، گفت: امروز اوضاع در اسرائیل و فلسطین اشغالی بهم ریخته است و آن‌ها می‌خواهند پیکان خبر و تبلیغ را از خودشان دور کنند و این توطئه صهیونیستی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه آمریکا اعلام کرده است که به خلیج فارس سرباز اعزام می‌کند، افزود: قبلا هم سرباز اعزام کردند و همگان دیدند که دستگیر و گریه کردند.

وی اضافه کرد: ایران مقتدرانه و با قدرت کامل و بدون هراس در خلیج فارس حضور دارد و تفنگداران آمریکایی بدانند که اگر خطا کنند قطعا پاسخی سخت خواهند دید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز باید همه قوای شهرداری و شورای شهر یکپارجه زیر پرچم امام حسین در کنار یکدیگر باشیم و جواب دشمنان که هر روز یک توطئه برپا می‌کنند را قاطعانه بدهیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها