در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: امروز مقاومت اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است

چمران با گرامی‌داشت ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی گفت: جبهه مقاومت توانست رژیم صهیونیستی را با تمام ادعایی که داشت به زانو درآورد و این رژیم جعلی امروز در سرزمین خود به سطوح آمده است.
کد خبر: ۶۰۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ - 13August 2023

رئیس شورای اسلامی شهر تهران: امروز مقاومت اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح‌ امروز (یکشنبه) در صد و شصت و نهمین جلسه شورا با گرامی‌داشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: تشکل‌های اجتماعی و سمن‌ها از دوره‌های گذشته جایگاه ویژه‌ای در شورای اسلامی شهر تهران داشتند و ما برای دوستانمان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

چمران با گرامی‌داشت ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی گفت: مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه و کشور‌های اسلامی در مقابل استعمار و قدرت‌های همچون آمریکا و اسرائیل ایستادگی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: مقاومت اسلامی در ایران، لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و یمن به خوبی شکل گرفت و امروز نتایج آن را در نیجریه و کشمیر می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مقاومت از جایگاه بالایی برخوردار است و در منطقه ما حرف اول را می‌زند.

چمران اظهار داشت: رزمندگان زیادی جان خود را فدا کردند تا مقاومت شکل بگیرد و دشمنان داعش را شکل دادند تا مقاومت از بین برود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای بی‌نظیر در منطقه بود، گفت: رزمندگان توانستند در کنار یکدیگر ریشه داعش را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت توانست رژیم صهیونیستی را با تمام ادعایی که داشت به زانو درآورد و در مقابل مقاومت اسلامی در درون سرزمین خود به سطوح آمده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار