مراسم شب ششم محرم در موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد

مراسم عزاداری دهه اول محرم در شب ششم محرم با حضور عموم مردم و با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالرضا«محمودی» رئیس حوزه‌های علمیه فارس و با مداحی «رسول مومنی» در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 24July 2023

مراسم شب ششم محرم در موزه دفاع مقدس فارس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم شب ششم دهه اول محرم دیشب تا بامداد امروز دوم مرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس با حضور عموم مردم شهر شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محمودی» مدیر حوزه علمیه فارس سخنران این مجلس بود و حاج رسول مومنی نیز به مداحی اهل بیت و سوگواری در عزای سید و سالار شهیدان و یاران وفادارش پرداخت.

مراسم ویژه دهه اول محرم از 27 تیر تا ششم مرداد هرشب از نماز مغرب و عشاء به مدت چند ساعت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار می‌شود  و سخنرانانی چون آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، حجت الاسلام امامی و حجت‌الاسلام عبدالرضا«محمودی» رئیس حوزه‌های علمیه فارس در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

این مراسم با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، هیئت رزمندگان اسلام استان فارس، موقوفه معزالوزاره و شهرداری شیراز برگزار می‌شود و سخنرانی، مداحی و پذیرایی از عزاداران حسینی از جمله بخشهای این مراسم است.

انتهای پپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار