جانشین فرمانده کل سپاه:

سپاه همه توان خود را در حوزه محرومیت‌زدایی به‌کار گرفته است

سردار فدوی گفت: سپاه و بسیج همه توان خود را در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به انجام کار‌های بر زمین مانده به کار گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 24July 2023

سپاه همه توان خود را در حوزه محرومیت‌زدایی به‌کار گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین انعقاد قرارداد‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار داشت: جهاد در راه خدا از مسیر‌های مختلف می‌گذرد که بزرگترین آن خدمت به مردم برای خشنودی خدای متعال است.

سردار فدوی افزود: خدای متعال در کلام وحی انسان را به احسان و نیکی سفارش می‌کند و چارچوب‌های این مسیر را برای مسلمانان ترسیم کرده است؛ بنابراین خدمت به محرومان سعادتی بزرگ است که خدای متعال برعهده جامعه قرار داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، عنوان کرد: بسیج، سپاه پاسداران و دولت در این مسیر همه ظرفیت‌های خود را پای کار آوردند تا به سهم خود، باری از دوش مردم بردارند.

وی با اشاره به خدمات شایسته جهاد سازندگی در دوران انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم را برطرف کرد و اگر جهاد سازندگی ادغام نمی‌شد، امروز هیچ نقطه محرومی در داخل کشور نبود.

دریادار فدوی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت امام حسن مجتبی (ع) با الهام از جهاد سازندگی به دستور رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا مشکلات برزمین مانده حل شود.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در استان‌های مختلف مانند خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد که از منابع آبی خوبی برخوردارند، روستا‌های زیادی از آب آشامیدنی بی بهره بودند که با تلاش قرارگاه و همکاری دستگاه‌ها در برخی نقاط تا ۱۰۰ درصد طرح‌های آبرسانی محقق شده است.

وی ادامه داد: قزوین جزو استان‌های خشک نبوده، اما چالش‌های آبی در آن طی سال‌های اخیر تشدید شده که این چالش با مدیریت جهادی و علمی قابل حل است.

سردار فدوی با بیان اینکه حوزه وسیعی از کار‌ها را در حوزه محرومیت‌زدایی دنبال می‌کنیم، گفت: قرارگاه امام حسن (ع) در کنار محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی را نیز دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها