وصیت نامه شهید عبدالله دهقان پناه از لشکر 41 ثارا...:

آیا می دانید فریاد حسین(ع)در روز کربلا چه بود؟

فریاد حسین(ع) همواره کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا بود.ما منطقمان حسینی است و زندگی که همراه با ذلت باشد آن زندگی را زندگی نمی دانیم.
کد خبر: ۶۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ - 01December 2015

آیا می دانید فریاد حسین(ع)در روز کربلا چه بود؟

به گزارش دفاع پرس از کرمان ،شهید عبدالله دهقانپناه در تاریخ 9 آذر ماه سال 60 ودرعملیات طریقالقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد و نخستین شهید شهرستان ریگان است.وصیت نامه این شهید بزرگواررا با هم مرور می کنیم:      

   بسم الله الرحمن الرحیم

((ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون))

سلام بر مهدی منتظر(عج)خونخواه حسین(ع)و رهبر ونجات دهنده حتمی مستضعفین جهــــــــان که ان شاءالله تعالی همانطورکه آرزوی همه ما است ،این انقلاب به رهبری امام امت به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی(عج)خواهد پیوست،و سلام بر نایب بر حق او آیت -الله سید روح الله خمینی و سلام بر ملت غیور و رزمنده ایران.ملت شریف و عزیز ایران و ای جوانان و ای همه کسانی که علی  و حسین(ع) می کنید آیا واقعا علی را شناخته اید؟آیا به نصایا و سفارشاتی که آن امامان معصوم علیهم السلام کرده اند، عمل می کنید؟

آیا می دانید که فریاد حسین(ع)در روز کربلا چه بود؟

فریاد حسین(ع) همواره کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا (هر روز عاشورا و هر زمینی کربلا است)بود این است که توصیه می شود. اولاً امام و رهبر خود را بشناسید که امام صادق(ع)در این زمینه می فرمایند: هیچ وقت زمین خدا خالی از حجت نیست و اگر روزی در روی زمین دو نفر زندگی کنند یکی از آنها حتما امام است، ثانیاً عاشورا وکربلای خود را بشناسید.

واقعاً قدر زمانی که در آن واقع شده اید را بدانید و بشناسید و الا کفران نعمت کرده اید

آری حسین زمان شما (خمینی بت شکن) هم اکنون در جماران به شما اتمام حجت می کند و کربلای ما نیز امروزه شاید به گستردگی تمام مرزهای کشور اسلامیمان می باشد و حسین ها می پذیرد ، واقعاً قدر زمانی که در آن واقع شده اید را بدانید و بشناسید و الا کفران نعمت کرده اید.

ما جوانان بسیار زیاد وعزیزی را روانه این کربلا نموده ایم 

 بلی امروزه زمینه آماده ست و شما به فریاد((هل من ناصر ینصرنی))،(آیا کسی هست که مرا یاری کند) حسین(ع) که امروزتکرار شده لبیک گویید و الا فانی واز بین رفتنی هستید گرچه ما جوانان بسیارزیاد وعزیزی را روانه این کربلا نموده ایم  اما با تو هستم ای کسی که حاضر نیستی یک لحظه با خود خلوت کنی و فکر کنی که برای چه به این دنیا آمده ای و به کجا می روی. فکر کن و بدان که تنها راه سعادت و نیکبختی این است و بس.

چرا به احادیث نهج البلاغه و قرآن کریم مراجعه نمی کنید تا خود را در این دریای مواج سیراب کنید . بدانید که این انقلاب الهی و اسلامی است و به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)  خواهد پیوست و در یک جمله گوش به فرمان رهبرعزیز و پیرمراد باشید.و باز سلام و درود خدا بر تو ای ابرمرد تاریخ ای خمینی بزرگ که ما را از خواب غفلت رهانید ی و از نیستی و بی خبری به اسلام و هستی کشاندی درود خدا بر تو باد.

و اما سخنی هم با پدر ومادر عزیزم:

پدرم: سلام بر تو که ابراهیم وار فرزندت را به فرمان خدای بزرگ به قربانگاه فرستادی و بدان وآگاه باش که اسماعیلت هرگز از فرمان باری تعالی سر باز نمی زند ومرگ در راه خدا را جز سعادت نمی داند و شهادت را جزء بهترین نعمت های خدا می داند.

پدر و مادر عزیزم : شما امروز خوشحال و سرافراز باشید که فرزندی درراه اسلام و قرآن هدیه می کنید و باید که نه تنها متاثرواندوهگین نباشید بلکه برادران دیگرم را عازم جبهه حق علیه باطل سازید ومی دانید که این دنیا ارزشی ندارد و اصل دنیای آخرت است ، مصرّاً از شما می خواهم که برای من غصه وافسوس نخوریدکه این هم از درجه و ارزش شما و هم از من خواهد کاست، زیرا که من (ان شاءالله اگر مورد قبول خداوند شوم ) به معبود و معشوق خود رسیده ام ، و ای مادرم بدان که این راه رفتنی است هرکس باید این راه را بگونه ای طی کند اما چه بهتر که این راه برای خدا و در راه خدا باشد.

و سخنی نیز با برادرانم:

ما منطقمان حسینی است و زندگی که همراه با ذلت باشد آن زندگی را زندگی نمی دانیم

ای برادران عزیزم هوشیار باشید وغیراز اسلام واحکام الهی آن به چیز دیگری نیندیشید، هرچه خیر و صلاح انسانهاست دراین مکتب الهی است، آری برادران ،ما منطقمان حسینی است و زندگی که همراه با ذلت باشد آن زندگی را زندگی نمی دانیم و در راه اقامه صلاه هرچه داریم می دهیم و صدام وصدامیان بدانند که تا آخرین قطره خونمان نبرد می کنیم و اگرنتوانستیم هم کشته می شویم که هر دواش خیر و پیروزی است، این مرام رهبر و امام ماست و اما مکتبمان هم که معلوم است :انا لله و انا الیه راجعون(همه ما از خــــــداییم وبه سوی او بر می گردیم) وشما نیز در سنگر کشاورزی، بکارید و بکارید زیرا با این کاشتنتان ضربه محکمتری از آن کسانی که خونشان را در این راه دادند خواهید زد.

برادران حقیقتاً که من در این مدت عمرم نتوانستم خدمتی که برای رضای خدا و رفاه خلق باشد، انجام دهم امیدوارم که این قطره خون ناقابلم بتواند مفید واقع شود و درآخراز شما می خواهم که تمام کوششتان را در راه اسلام و فداکاری و تبلیغ آن و پیروی از امام عزیزمان به کار برید.

و اما ای خواهر وای خواهرانی که بعد از من این گفته را خواهید شنید حجاب و پاکدامنی را سرلوحه زندگیتان قرار دهید، نماز را فراموش نکنید، و خواهران عزیز اصلاً برای من گریه وناراحتی نکنید زیرا که من راه خود را یافته ام و با خدای خود پیمان بسته ام و ای کاش که من هزاران جان داشتم تا در راه حق و حقیقت هدیه کنم.

و در آخر بزرگترین وصیت من به تمامی بازماندگان، پدر و مادر و خواهر و برادر در یک جمله این است که به دستورات خدا توجه کرده و سعی کنید با یاد خدا و به نام خدا و در راه خدا زندگی کنید.                                    

   والسلام علی من التبع الهدی              

                                        

            

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار