با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در استان مازندران درگذشت مادر شهیدان «عسکری» را تسلیت گفت

آیت‌الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان «سیدجمال» و «سیدجلال عسکری» از فریدونکنار پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۰۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ - 24July 2023

نماینده ولی فقیه در استان مازندران درگذشت مادر شهیدان «عسکری» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان «سیدجمال» و «سیدجلال عسکری» از فریدونکنار پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت حاجیه خانم «شهربانو برادران»، مادر بزرگوار شهیدان والامقام «سیدجمال» و «سیدجلال عسکری» موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این بانوی فداکار و شکیبا که پیرو قهرمان عاشورا زینب کبری (س) و الگوی ایثار و اخلاص و الهام بخش جهاد و مقاومت بود، پاره‌های تن خود را در راه عزت، سرافرازی و اقتدار میهن اسلامی تقدیم کرد و در دفتر درخشان حماسه و ایثار این سرزمین، نامی نیک از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور مازندران و شهرستان فریدونکنار و همه بازماندگان محترم و فرزندان ارجمند ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو مقامات و حشر با اولیای الهی و فرزندان شهیدش را برای آن فقیده سعیده و پیمودن راه شهیدان اسلام را برای همگان از خداوند مهربان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار