برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با اعضای پایگاه بسیج پیشکسوتان شهرداری کرج

نشست هم اندیشی جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجی شهرداری کرج با سردار «اسلامی» برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 25July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، نشست هم اندیشی پایگاه بسیج پیشکسوتان شهرداری کرج (پایگاه شهید روح الله عجمیان) با سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز امروز با حضور سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز، «محمد نوری مقدم» فرمانده پایگاه بسیج پیشکسوتان شهرداری کرج، «عباس نوری مقدم» دبیر حزب جمعیت جانبازان استان البرز و جمعی از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرداری کرج در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز برگزار شد.

در این نشست سردار اسلامی با تاکید بر اهمیت نقش پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس برکت و عزت کشور هستند و دستگاه‌های اجرایی باید قدر دان آن‌ها باشند و از تجربه‌ها، ارزش‌ها و میراث معنوی آن‌ها بهره گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز همچنین با اشاره به تلاش در جهت رفع مشکلات ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در جهت رفع مشکلات ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس بکوشند.

در این جلسه همچنین محمد نوری مقدم فرمانده پایگاه بسیج پیشکسوتان شهرداری کرج با اشاره به اهمیت تشکیل پایگاه بسیج پیشکسوتان شهرداری کرج، عنوان کرد: تشکیل این پایگاه بستری جهت تداوم فعالیت‌های بسیجیان بازنشسته شهرداری کرج فراهم آورده است.

همچنین در این مراسم عباس نوری مقدم دبیر حزب جمعیت جانبازان استان البرز با اشاره به اهمیت بسیج افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دعایی از خداوند خواستار این شدند که با بسیجی‌ها محشور شوند و این اهمیت فعالیت در بسیج را دو چندان می‌کند.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با ابراز خشنودی از حضور در اداره کل حفظ آثار و شرکت در نشست پیشکسوتان دفاع مقدس شهرداری کرج، تصریح کرد: باید از ظرفیت و تجربه پیشکسوتان دفاع مقدس بیش از پیش در فعالیت‌های جهادی استفاده شود.

در پایان این نشست جمع حاضر از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز بازدید کردند.

نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با اعضای پایگاه بسیج پیشکسوتان شهرداری کرج برگزار شد
نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز با اعضای پایگاه بسیج پیشکسوتان شهرداری کرج برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها