یادداشت/ روزبه قمصری

واهمه غرب از گسترش اسلام در جهان

با وقوع حادثه تلخ و توطئه‌آمیز، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت کتاب آسمانی دو میلیارد مسلمان جهان در دو کشور «سوئد» و «دانمارک» بار دیگر شاهد عناد دنیای غرب و در پس پرده آن صهیونیسم جهانی به مسلمانان و مقدسات آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۶۰۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 26July 2023

آرایش جنگی «سوئد» و «دانمارک» در برابر دنیای اسلامگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- روزبه قمصری؛ با وقوع حادثه تلخ و توطئه‌آمیز، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت کتاب آسمانی دو میلیارد مسلمان جهان در دو کشور «سوئد» و «دانمارک» بار دیگر شاهد عناد دنیای غرب و در پس پرده آن صهیونیسم جهانی به مسلمانان و مقدسات آن‌ها هستیم. البته دنیای اسلام همواره مورد حمله و تاخت و تاز دشمنان بوده، ولی در تازه‌ترین دور این حملات، با چهار نوبت قرآن‌سوزی در این دو کشور روبرو شدیم. موضوعی که نشان از این دارد که دنیای غرب عملا وارد یک جنگ و تقابلی ستیزه‌جویانه با دنیای اسلام شده است.

اگر بخواهیم حملاتی که از گذشته تا امروز علیه مسلمانان و دنیای اسلام طراحی، سازماندهی و اجرا شده است را نام ببریم می‌توانیم به انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد (ص) اشاره کنیم که در ابتدا در کشور دانمارک و سپس در چند کشور دیگر اروپایی در سطح وسیعی منتشر شد که خشم و عصبانیت فراوان مسلمانان جهان اسلام را به همراه خود داشت.

از طرف دیگر شاهد هستیم که دور جدیدی از حملات صهیونیسم جهانی به مسلمانان و جهان اسلام با اقدام خطرناک قرآن سوزی در دو کشور «سوئد» و «دانمارک» کلید خورده است. امری که با توجه به گسترش روزافزون اسلام در جهان و ابراز علاقه فراوان مردم و روشنفکران کشور‌های اروپایی برای گرویدن به دین مبین اسلام زنگ خطری بس جدی و سرنوشت‌ساز را برای دنیای غرب و صهیونیسم جهانی به صدا درآورده است.

در حقیقت اقداماتی همچون قرآن‌سوزی و انتشار کاریکاتور‌هایی موهن از پیامبر اسلام (ص) را می‌توان راهبردی نوین و جدید از طرف دنیای غرب و رژیم صهیونیستی برای کند کردن سرعت گسترش اسلام در جهان و همچنین جلوگیری از افزایش اقبال مردم کشور‌های اروپایی و آمریکا به دین مبین اسلام دانست. زیرا بر اساس آمار‌های موجود، کشور‌های اروپایی با موجی بزرگ و ادامه‌دار در خصوص اسلام آوردن مردم و شهروندان خود روبرو هستند و این موج به قدری بزرگ و گسترده است که برای آن‌ها قابل کنترل نیست.

از این روی پس از اینکه سران و مقامات کشور‌های غربی خود را با موج عظیم گرویدن مردم خود به دین اسلام روبرو می‌بینند و نمی‌توانند هم اقدامی در جهت انصراف آن‌ها و یا کند کردن سرعت گسترش استقبال از این دین انجام بدهند، آمدند و با هدف جلوگیری از پیوستن هرچه بیشتر شهروندان خود به دین مبین اسلام، موضوع «اسلام هراسی» و هتک حرمت مقدسات مسلمانان را به میان آوردن تا با سوءاستفاده از احساسات جریحه‌دار شده مسلمانان به دلیل هتک حرمت دین آن‌ها به بازتولید درگیری و افزایش خشونت پرداخته و از این طریق، دین اسلام و پیروان آن را خشونت‌طلب و خواهان جنگ در درگیری نشان بدهند.

البته مسلمانان و کشور‌های اسلامی هم در برابر اهانت به قران کریم و هتک حرمت چند باره به این کتاب آسمانی مسلمانان ساکت و بی‌تفاوت نماندند و با انجام اعتراض و برگزاری راهپیمایی‌های اعتراضی خشم و نفرت خود را از بی‌احترامی برنامه‌ریزی شده و سازمان یافته به قرآن مجید ابراز کردند.

اما با توجه به هجمه‌ها و حملات برنامه‌ریزی شده دنیای غرب به دین اسلام و اهانت‌های چندباره به مقدسات مسلمانان بر تمامی مسلمانان عالم واجب است که با اتحاد و همبستگی با یکدیگر در برابر حملات برنامه‌ریزی شده دنیای غرب در جهت ضربه زدن به مسلمانان و پیش بردن پروژه اسلام‎هراسی مقاومت و ایستادگی کرده و نقشه‌های شوم آن‌ها برای منزوی کردن دین اسلام و مسلمانان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار