در دیدار با خانواده شهید تجعفری مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: شهدا حاصل تربیت اسلامی بودند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: پدران شهدا با تلاش و کوشش خود که نتیجه آن کسب روزی حلال بود و مادران شهیدان با تربیت فرزندان بر اساس آموزه‌های دینی، نسلی باایمان و متعهد را پرورش دادند که خداوند توفیق شهادت را نصیب آن‌ها کرد.
کد خبر: ۶۰۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 26July 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: شهدا محصول تربیت اسلامی بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل دانش‌آموز شهید «احمد تجعفری» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 سردار یوسفعلی­‌زاده در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: پدران شهدا با تلاش و کوشش خود که نتیجه آن کسب روزی حلال بود و مادران شهیدان با تربیت فرزندان خود بر اساس آموزه‌های دینی، نسلی باایمان و متعهد را پرورش دادند که خداوند توفیق شهادت را نصیب آن‌ها کرد.

وی خطاب به والدین شهید تجعفری گفت: شما با تربیت و پرورش فرزندی مومن و انقلابی در تداوم حرکت توفنده انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودید.

این مسئول تأکید کرد: پدران و مادران شهدا با دادن اذن به فرزندان خود برای حضور در جهاد فی سبیل‌الله، بهترین معامله را با خدا کردند و عاقبت‌بخیر شدن آن‌ها را رقم زدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: انقلاب اسلامی که خون بهای شهیدان و مجاهدت ایثارگران و صبر خانواده شهدای و ایثارگران است به کوری چشم دشمنان ۴۵ ساله شد، تداوم و استمرار انقلاب اسلامی در گرو تأسی به فرهنگ دفاع و جهاد است.

در ابتدای این دیدار، علی‌اصغر تجعفری از پیشکسوتان سپاه پاسداران و پدر شهید «احمد تجعفری» در سخنانی ابراز داشت: من برای خودم کمتر از شهادت راضی نیستم و دیگر فرزندانم نیز آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در هر سنگری که نیاز باشد، هستند.

دانش‌آموز بسیجی «احمد تجعفری» بیستم خرداد ۱۳۵۰ در مشهد متولد شد و سرانجام یازدهم تیر ۱۳۶۶ در «ماووت» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها