یادداشت/ سردار منتظرالمهدی

خون شهدای فراجا مُهری است بر آرامش هر نقطه از خاک کشورمان

برای همکاران و همرزمان شهیدم در فراجا می‌نویسم؛ برای شهیدی که در خاش، به امداد خواهی دروغینِ در راه ماندگان، دست یاری می‌دهد و پاسخش می‌شود گلوله‌های سربیِ آتشین.
کد خبر: ۶۰۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 26July 2023

خون شهدای فراجا مُهری است بر آرامش هر نقطه از خاک کشورمانگروه اجتماعی دفاع‌پرس- سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی پلیس، برای همکاران و همرزمان شهیدم در فراجا می‌نویسم؛ برای شهیدی که در خاش، به امداد خواهی دروغینِ در راه ماندگان، دست یاری می‌دهد و پاسخش می‌شود گلوله‌های سربیِ آتشین.

برای هم‌سنگرانم که مورد اصابت گلوهایِ داغِ سارقینِ مسلح قرار گرفته و نامشان به بلندای تاریخ ماندگار شد.

پلیسی که با انواع متخلفین، متهمین و مجرمین درگیر است از مرزهای کشور گرفته تا همین میدان ونک در قلب تهران؛ اشرار، اراذل و اوباش، منافقین، سارقین خرد و کلان و مسلح، آدم ربایان و گروگان گیران تا قاچاقچیان مواد مخدر و انسان و ....

پلیس در راستای وظایف و ماموریت‌های تعریف شده خود ارتباط ناگسستنی با همه شهروندان دارد و از روزی که برای حفاظت از امنیت این خاک و شهروندان قسم یاد می‌کند؛ گوشه چشمی به مدال خوشرنگ شهادت دارد که بر گردن بیاویزد؛ با خونش قسم‌نامه را امضا نماید و ستاره های روی پیراهنش راه آسمان را به او نشان دهند.

به حال شهدایمان غبطه می‌خورم؛ همان سروهای سبز امنیت، برای تامین اقتدار و آرامشِ حریمِ امنِ این خانه، جان فدا می‌کنند؛ همان هایی که زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند.

اما مجرمین و تبهکاران بدانند که صبر اندازه دارد و حلم،مدارا و اغماض هم میزانی، نمی‌گذاریم تیشه به ریشه آسایش و آرامش شهروندان زده شود و سرزمینمان جولانگاه بد طینتان و کژ راهه پرستان شود؛ همان قدر که در مقابل شهروندانمان رافت و ملایمت داریم به همان میزان در مقابل تبهکاران و مجرمین سخت و مقتدر هستیم.

قسم بر خون یارانمان که در عرصه نظم، انتظام و امنیت بر زمین جاری شد، ما تا انتهای این مسیر سبز و روشن ایستاده ایم؛ خون شهدای گرانقدرمان مُهری است بر آرامش هر نقطه از خاک کشور.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها