در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

اقدامات آفندی اولویت پلیس در انجام ماموریت‌ها/ پاسخ سختی در انتظار تروریست‌ها خواهد بود

سردار رادان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس ان‌شاءالله پاسخ پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت ماموران پلیس راه خاش تفتان خواهیم داد.
کد خبر: ۶۰۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 26July 2023

اقدامات آفندی اولویت پلیس در انجام ماموریت‌ها/ پاسخ سختی در انتظارتروریست‌ها خواهد بودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کشور در جمع فرماندهان، روسا، مدیران و کارکنان در ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشار به شهادت چهار مامور مظلوم پلیس راه این استان اظهار داشت: با ریختن خون عزیزان ما عزم پلیس در راه تامین امنیت مردم استوارتر و محکم‌تر از قبل می‌شود.

سردار رادان ماموران پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و افزود: اقدامات آفندی، اولویت مهم پلیس در انجام ماموریت‌ها است و ایمن سازی خودرو‌ها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گرفته و استفاده از تجهیزات بروز در برقراری امنیت مردم و مرز‌ها مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی کشور به هم‌افزایی و هم‌گرایی نیرو‌های انتظامی و مرزبانی و نهاد‌های امنیتی در ماموریت‌ها تاکید کرد و افزود: به تناسب موقعیت جغرافیایی، مذهبی و ... باید از ظرفیت سران طوایف، ریش سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد و قطعا استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار