مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

حضور گردشگران در کردستان حاصل وجود امنیت پایدار در منطقه است

«مهرزاد» حضور گردشگران در استان را حاصل وجود امنیت پایدار در منطقه عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود که یک ستاد نظارتی توسط دستگاه‌های مربوطه، جهت نظارت و مقابله با تورهای غیرمجاز در مناطق گردشگری استان تشکیل شود.
کد خبر: ۶۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ - 27July 2023

حضور گردشگران در کردستان حاصل وجود امنیت پایدار در منطقه استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «منصور مهرزاد» مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در دومین جلسه برنامه‌ریزی و آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر سنندج ویژه تعطیلات تابستان، اظهار داشت: استان کردستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه طبیعی، فرهنگی و تاریخی است و باید معرفی متفاوتی از آن برای مسافران و گردشگران داشته باشیم.

وی حضور گردشگران در استان را حاصل وجود امنیت پایدار در منطقه عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود که یک ستاد نظارتی توسط دستگاه‌های مربوطه، جهت نظارت و مقابله با تورهای غیرمجاز در مناطق گردشگری استان تشکیل شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تأکید بر اینکه در ارائه خدمات به مسافران باید هدفمند حرکت کنیم، خواستار تداوم و تقویت همکاری و تعاملات اعضا در خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌‍‌تر به مسافران و گردشگران شد.

مهرزاد گفت: امیدواریم با تعامل، همکاری و هماهنگی مسئولان و اعضای ستاد بتوانیم ایام سفرهای تابستانی را  به بهترین نحو به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار