جانشین فرمانده سپاه استان سمنان عنوان کرد؛

گروه‌های جهادی اهرم خدمت‌رسانی در کشور

«شوقانی» گفت: گروه‌های جهادی امروزه یکی از اهرم‌های خدمت‌رسانی در کشورمان محسوب می‌شوند، حمایت، پشتیبانی و توانمندسازی جهادگران یکی از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۰۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 29July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» جانشین فرمانده سپاه استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  همزمان در سراسر استان رزمايش بزرگ جهادگران فاطمی۳ از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد‌ به مدت ۱۰ روز در استان سمنان برگزار می شود،  اظهار داشت: در استان سمنان ۵۶۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند و عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی۳ در ابعاد مختلفی شامل آبرسانی، لایروبی قنوات، ساخت منزل محرومان، اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا، مدرسه، خانه بهداشت، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان بیان داشت: برنامه صبحگاه مشترک رزمايش جهادگران فاطمی۳ با نگاه استانی و مرکزيت در صبح روز شنبه ۱۰ مرداد ماه در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره اینکه گروه‌های جهادی امروزه یکی از اهرم‌های خدمت‌رسانی در کشورمان محسوب می‌شوند، افزود: حمایت، پشتیبانی و توانمندسازی جهادگران یکی از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

سردار شوقانی با تاکید بر این که بسیج سازندگی در ذیل سند اعتلای بسیج که قرار است در طول ۱۰ سال محقق شود، دو قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را برعهده گرفته است ادامه داد: طرح جامع محرومیت‌زدایی مردم ‌پایه و در جهت خدمت رسانی به نیازمندان تدوین شده است.

این مسئول با بیان اینکه تمام تلاش ما این است یک تصویر از کار و فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه و الگوسازی کنیم افزود: اقدامات جهادی گروه‌های جهادی بسیج در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی باعث ایجاد امید در بین مردم می‌شود و تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گروه‌های جهادی اهرم‌خدمت‌رسانی در کشور/گروه های جهادی نماد امیدآفرینی و خدمت خالصانه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها