یادداشت/ سعید نوروزی‌پور

هتک حرمت به قرآن برای فرار از جنگ داخلی

با توجه به بیانیه وزارت اطلاعات باید به این اشاره کرد هدف اسرائیل از هتک حرمت به قرآن کریم ایجاد موج رسانه‌ای جدید و به حاشیه بردن اخبار اعتراضات درون رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۰۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۸ - 30July 2023

هتک حرمت به قرآن برای فرار از جنگ داخلیگروه اجتماعی دفاع‌پرس - سعید نوروزی‌پور؛ صدها هزار صهیونیست بیش از هفت ماه است که تقریبا هر شب دست به اعتراض می‌زنند و اکنون یکی از گذرگاه‌های اصلی اسرائیل به محلی برای تجمع گسترده افرادی شده که منشوری رنگارنگ از همه طیف‌های مذهبی و سیاسی هستند.

در سایه تداوم تنش‌های سیارژیسی و تظاهرات در اراضی اشغالی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نیروهای ارتش هم از دستورات سر باز می‌زنند که تمام این‌ها نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی حالا بیش‌ از هر زمان دیگری به فروپاشی داخلی نزدیک شده و هراسان از وقوع این مسئله دست به هر اقدامی می‌زند.

علاوه بر صدها هزار صهیونیست و نیروهای ارتش حالا دانشمندان ارشد هسته‌ای اسرائیل نیز در اعتراض به تصویب این اصلاحات در کنست، تهدید کردند که از سمت خود کناره‌گیری کرده و استعفا می‌کنند.

تمامی این رخدادها باعث شده است سران رژیم صهیونیستی با دستپاچگی به دنبال گمراه‌کردن افکار عمومی جهان از اتفاقات در حال وقوع در اسرائیل باشند و به همین منظور از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنند.

رژیم صهیونیستی در اولین اقدام خود حمله بی‌سابقه‌ای به مناطق اشغالی کرانه باختری انجام داد و در جریان آن دست‌کم ده فلسطینی در اردوگاه آوارگان جنین جانشان را از دست‌داده و دست‌کم ۱۰۰ نفر مجروح شده‌اند.

در گام بعدی برای تشویش اذهان عمومی جهان، هم‌زمان با عید قربان «سلوان مومیکا» ۳۷ ساله «مهاجر عراقی-سوئدی» در میدان مرکز شهر استکهلم و در مقابل مسجد اصلی شهر، در راستای تحریک احساسات مسلمانان و زیرسؤال‌بردن ارزش‌ها و اعتقادات دو میلیارد نفر اقدام به آتش‌زدن صفحات قرآن کریم و بر تکرار این اهانت در روزهای بعد از آن نیز تأکید کرد.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تحلیلی در مورد هتک حرمت انجام شده اعلام کرد: «بر مبنای اطلاعات موثق به‌دست‌آمده، «سلوان مومیکا» فرد هتاک به ساحت قرآن کریم، در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمده است».

با توجه به بیانیه وزارت اطلاعات باید به این اشاره کرد هدف اسرائیل با استفاده از هتک حرمت به قرآن کریم ایجاد موج رسانه‌ای جدید و به حاشیه بردن اخبار اعتراضات درون رژیم صهیونیستی است و هدف از این چنین اقدامات بزدلانه به انحراف کشاندن توجهات از جنایت‌هایشان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار