دبیر قرارگاه جهادی مهرالرضا:

هدف قرارگاه جهادی مهرالرضا کمک به دولت در زمینه طرح‌های عمرانی است

حاجبی با بیان اینکه قرارگاه جهادی مهرالرضا در پنج عرصه عمرانی، آموزشی، فرهنگی، محیط زیست و اشتغال فعالیت دارد، گفت: هدف ما کمک به دولت در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است.
کد خبر: ۶۰۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 30July 2023

هدف قرارگاه جهادی مهرالرضا کمک به دولت در زمینه طرح‌های عمرانی استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، محمد حاجبی دبیر قرارگاه جهادی مهرالرضا در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی و جهادی با مشارکت بنیاد جهادی اظهار داشت: این بنیاد در سال ۹۳ تاسیس شد و در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ خیریه در بستر فضای مجازی برای ارائه خدمات به هموطنان، رفع نیاز مردم و محرومیت‌زدایی در قالب این بنیاد فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در کنار این کار، در قالب طرح "بسازیم" که پروژه محور است، با جذب کمک‌های خیرین اقدام به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه این بنیاد در پنج عرصه عمرانی، آموزشی، فرهنگی، محیط زیست و اشتغال فعالیت دارد، یادآور شد: هدف ما کمک به دولت در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است.

دبیر قرارگاه جهادی مهرالرضا تصریح کرد: آمده ایم با استفاده از ظرفیت‌هایی که وجود دارد در کنار مسوولان استان در مسیر خدمت به محرومین گام برداریم و در این راستا تمام توان خود را به کار خواهمی گرفت و البته از ظرفیت‌هایی که در سطح کشور سراغ داریم بهره می‌گیریم.

حاجبی تصریح کرد: حوزه عمرانی قرارگاه مهرالرضا دنبال این است که کمک حال سیستم دولت در پیشبرد برخی پروژه‌های عمرانی باشد هیچ کدام از اعضای این قرارگاه منتظر اجر و مزد و یا تقدیر و تشکر نیستند همه دنبال کار جهادی هستیم که نهایتا به اسم دولت تمام می‌شود.

وی اذعان داشت: مجموعه قرارگاه برای خودش انتظار ایجاد می‌کند، سعی کرده‌ایم که از ظرفیت خیرین مطرح کشور برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌های مورد نیاز در مناطق مختلف بهره بگیریم.

حاجبی با بیان اینکه دنبال مسکن‌های مقطعی در حل مشکلات نیستیم، اضافه کرد: تنها انتظاری که از مجموعه سازمان‌ها و دستگاه‌ها داریم این است که وسیله مورد نیاز برای انجام کارهای مطالعاتی در اختیارمان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به زودی یکی از گروه‌های دامپزشکی شاخص کشوری وارد استان می‌شوند و در روستاهای محروم قروه به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، یادآور شد: این گروه در بازه کوتاه 10 روزه در شهرستان قروه در حوزه‌های دامپزشکی، عمرانی و پزشکی فعالیت خواهد داشت.

دبیر قرارگاه جهادی مهرالرضا خاطرنشان کرد: شاید در 10 روز کار زیادی نتوانیم انجام دهیم اما با خیرینی که به میدان می‌آوریم یک سری اتفاقات خوب در مناطق محروم می‌افتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار