استاندار کردستان:

بنیاد جهادی مهرالرضا ساختاری علمی و فعال دارد

زارعی کوشا، بنیاد جهادی مهرالرضا را دارای ساختاری علمی و فعال در حوزه‌های مختلف توصیف کرد و گفت: در کردستان با کمک این بنیاد می‌توان در جهت محرومیت زدایی قدم‌های موثری برداشت.
کد خبر: ۶۰۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ - 30July 2023

بنیاد جهادی مهرالرضا ساختاری علمی و فعال داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی و جهادی با مشارکت بنیاد جهادی مهرالرضا در سنندج اظهار داشت: مجموعه مدیریت کردستان در خدمت فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه جهادی مهرالرضا است و امیدواریم از این فرصت مغتنم برای توسعه استان بهره ببریم.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از الگوها و تجربیات موفق قرارگاه جهادی مهرالرضا، قدم موثری برای حرکت در مسیر توسعه و رفع محرومیت در استان برداشته شود.

استاندار کردستان از مسوولان دستگاه های مختلف استان خواست برای کارهای زیربنایی و عمرانی از ظرفیت این قرارگاه استفاده کنند و افزود: ظرفیت و توانمندی بنیاد مهرالرضا به صورت تخصصی تر دنبال و از آن برای انجام طرح های محرومیت زدایی استفاده شود.

زارعی کوشا به برنامه ریزی قرارگاه مهرالرضا برای انجام خدمات رایگان پزشکی ۱۰ روزه به ساکنان شهر مالوجه اشاره کرد و افزود: لازم است مدیران دستگاه ها، دستورات لازم به زیرمجموعه های خود برای هماهنگی و همکاری لازم با این بنیاد را صادر کنند.

وی بنیاد جهادی مهرالرضا را دارای ساختاری علمی و فعال در حوزه‌های مختلف توصیف کرد و گفت: در کردستان با کمک این بنیاد می‌توان در جهت محرومیت زدایی قدم‌های موثری برداشت.

استاندار کردستان ادامه داد: در زمینه مدیریت پسماند شهری و کشت و زراعت چوب می‌توان از تجربیات بنیاد مهرالرضا استفاده کرد.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار