استاندار کردستان:

شهید «محمدصالح جعفری» پیشگام انقلاب اسلامی و مظلوم است

«زارعی کوشا»، شهید محمدصالح جعفری را پیشگام انقلاب اسلامی و مظلوم توصیف کرد و گفت: امروز مفتخریم که در مراسم تشییع این شهید حضور داریم و شرکت باشکوه مردم کامیاران در این مراسم ستودنی است.
کد خبر: ۶۰۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 27July 2023

شهید «محمدصالح جعفری» پیشگام انقلاب اسلامی و مظلوم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در آیین خاکسپاری شهید «محمدصالح جعفری» در گلزار شهدای کامیاران اظهار داشت: ضد انقلاب از طرح‌های خود دست بردارد و بداند همچنانکه طی بیش از چهار دهه هیچ کاری نتوانسته اند، باز هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی شهید محمدصالح جعفری را پیشگام انقلاب اسلامی و مظلوم توصیف کرد و افزود: امروز مفتخریم که در مراسم تشییع این شهید حضور داریم و شرکت باشکوه مردم کامیاران در این مراسم ستودنی است.

استاندار کردستان با بیان اینکه طبق فرموده قرآن مریم، شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متنعم‌اند، ادامه داد: اولین ویژگی شهید جعفری و شهدای پیشگام، بصیرت است که حق و باطل را با بصیرت تشخیص دادند و گام در مسیر حقیقت گذاشتند.

زارعی کوشا یادآور شد: ویژگی دیگر این شهدا و ده ها جوان سنی و شیعه این است که در دوران طلیعه انقلاب، با مظلومیت و در غربت به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: شهید جعفری به دست جنایتکاران و مزدوران استکبار و دنباله‌های بی‌آبروی آنان که مسیر فتنه را دنبال می‌کنند، به شهادت رسید و این شهید افتخار بزرگی برای ما و مردم کامیاران است.

استاندار کردستان با بیان اینکه ضدانقلاب تصور نمی‌کردند روزی انقلاب اسلامی در دنیا پرچمدار حق و حقانیت شود، افزود: آنهایی که در صحرای کربلا به زعم باطل خود، آل خدا را به اسارت بردند و شهید کردند، امروز کجا هستند که ببینند تمام دنیا نسبت به امام حسین(ع) اظهار ارادت می‌کنند.

«محمدصالح جعفری» در سال ۱۳۵۹ توسط ضدانقلاب شهید شد و پیکر وی بتازگی در ارتفاعات روستای صوفیان و آرندان سنندج تفحص شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار