در کامیاران؛

مراسم تشییع پیکر شهید «محمد صالح جعفری» برگزار شد

پیکر پاک «شهید محمد صالح جعفری» همزمان با روز تاسوعای حسینی در کامیاران تشییع و خاک‌سپاری شد.
کد خبر: ۶۰۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 27July 2023

مراسم تشییع پیکر شهید «محمد صالح جعفری» در کامیاران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم تشییع پیکر پاک «شهید محمد صالح جعفری» که بعد از 42 سال در ارتفاعات صوفیان و آرندان استان کردستان تفحص شد، امروز با حضور خیل عظیمی از اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی در کامیاران برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام همزمان با روز تاسوعای حسینی در میان اندوه و ماتم بر روی دستان مردم شهیدپرور شهرستان کامیاران از چهار این شهر به سمت گلزار شهدا تشییع و سپس در گلزار شهدای کامیاران تدفین و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با حضور استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، فرماندار و سایر مسئولان اجرایی و نظامی شهرستان کامیاران برگزار شد، پیکر شهید جعفری از توسط مردم قدرشناس و خاندان معظم شهید تا آرامگاه ابدی خود همراهی و سپس وداع کردند.

«اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به وصف مقام والای شهدا و جایگاه ارزشمند شهیدان در نزد مردم پرداخت.

این شهید 42 سال پیش مفقودالاثر شده است، پیکر مطهر شهید جعفری سال گذشته توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان کردستان شناسایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار