فرماندار کامیاران خبر داد؛

شناسایی شهید تفحص شده در کامیاران

«ثقفی‌نیا» از شناسایی شهید تفحص شده کامیارانی «محمد صالح جعفری» خبر داد و گفت: پیکر این شهید والامقام در روزهای آینده پس از بازگشت به شهرستان در روز تاسوعا تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 26July 2023

شناسایی شهید تفحص شده در کامیارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کیانوش ثقفی‌نیا» فرماندار کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگاران از شناسایی شهید تفحص شده کامیارانی ‌«محمد صالح جعفری» خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهید والامقام در روزهای آینده پس از بازگشت به شهرستان در روز تاسوعا تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این شهید 42 سال پیش مفقودالاثر شده است، گفت: پیکر مطهر این شهید سال گذشته توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه‌ای در این شهرستان شناسایی شد.

فرماندار شهرستان کامیاران افزود: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام فردا پنج‌شنبه ساعت 9 از چهار مرکزی کامیاران به سمت گلزار شهدا برگزار و سخنران مراسم نیز استاندار کردستان خواهد بود.

ثقفی‌نیا ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم، مسئولان و کارکنان ادارات جهت حضور در این مراسم تصریح کرد: امیدواریم که مراسمی در خور شأن و جایگاه این شهید عزیزمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار