استاندار کردستان:

خبرنگاران کردستانی در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند

«زارعی‌کوشا» گفت: خبرنگاران استان کردستان متعهد و نجیب هستند که همواره در چارچوب دین و شریعت و در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 12August 2023

خبرنگاران کردستانی در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان کردستان شامگاه امشب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران استان کردستان متعهد و نجیب هستند که همواره در چارچوب دین و شریعت و در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌های کردستان در عین تعهد و دلسوزی، توانمندی و اعتماد به نفس بالایی دارند و این هنر جمهوری اسلامی و نظام است.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: رسانه دشمن برای رسیدن به هدف خود از هر ابزاری استفاده می‌کند اما دین ما اجازه استفاده از ابزار غیرمشروع را نمی‌دهد.

وی به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: کردستان کانون مورد توجه دشمن بود و برای اینکه در این استان موفق شود هر کاری کرد اما اصحاب رسانه در مقابل دشمنان ایستادند و مانع تحقق اهداف و توطئه‌های بدخواهان شدند و بخشی از شکست دشمن بر عهده رسانه‌های استان بود.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از خبرنگاران و بسیج رسانه به دلیل تعامل بسیار خوب آنها، نقش رسانه در حوزه‌های مختلف را تاثیرگذار دانست و یادآور شد: رمز موفقیت وفاق است و هر کسی این وفاق را خدشه‌دار کند، به نظام و مردم ضربه وارد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها