فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد:

امام حسین (ع) برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد

سرهنگ پاسدار «خدابنده» با اشاره به اهمیت تشریح و تبیین فلسفه عاشورای حسینی گفت: امام حسین (ع) برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.
کد خبر: ۶۰۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 30July 2023

امام حسین (ع) برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کردسرهنگ پاسدار «احمد خدابنده» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: امام حسین (ع) برای احیاء دین رسول الله (ص) و تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

وی با بیان اینکه پیام عاشورا بی تفاوت نبودن در برابر منکر است، افزود: امام حسین (ع) به ما آموخت در برابر باطل و منکر با ایستیم و در برابر آن سکوت نکنیم.

سرهنگ پاسدار خدابنده با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و بصیرت افزایی، تاکید کرد: هیات‌های مذهبی باید پیام واقعه عاشورا را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

فرمانده سپاه نظرآباد با بیان اینکه دشمنان امروز به سبب نابودی اخلاقی جامعه درصدد ترویج بی حجابی و بی‌عفتی هستند، تصریح کرد: سکوت در برابر ترویج منکرات اخلاقی، چون بی حجابی و بی عفتی جایز نیست و بر اساس پیام امام حسین (ع) در واقعه عاشورا باید نسبت به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بکوشیم.

وی با تاکید بر اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر اسباب اصلاح امور جامعه و دفع فساد می‌شود، خاطرنشان کرد: همه ما برای تحقق تمدن نوین اسلامی بکوشیم و یکی از گام‌های تحقق این مسأله رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها