وزیر امور خارجه:

مبارزه موثر با تروریسم و افراطی‌گری، دغدغه‌ امنیتی مشترک ایران و پاکستان است

امیرعبداللهیان با محکوم کردن اقدام تروریستی امروز در پاکستان و با بیان اینکه مبارزه موثر با تروریسم و افراطی‌گری، دغدغه امنیتی مشترک ایران و پاکستان است، گفت: تروریسم پدیده شوم روزگار ماست.
کد خبر: ۶۰۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ - 30July 2023
مبارزه موثر با تروریسم و افراطی‌گری، دغدغه‌ امنیتی مشترک ایران و پاکستان استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اقدام تروریستی بعدازظهر امروز (یکشنبه) هشتم مرداد ماه در گردهمایی جمعیت علمای اسلام در باجور پاکستان به کشته و مجروح شدن تعدا‌دی از شهروندان پاکستانی منجر شد. در پی انفجار بمب در این منطقه ۳۹ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر مجروح شدند.
 
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پی این اقدام تروریستی به دولت و مردم پاکستان تسلیت گفت و آن را قویا محکوم کرد.
 
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز امشب این اقدام تروریستی را محکوم کرد و به همتای پاکستانی و دولت و مردم پاکستان تسلیت گفت.
 
رئیس دستگاه دیپلماسی در این خصوص در توئیتر نوشت: اقدام تروریستی در باجور ⁧‫پاکستان‬⁩ را قویا محکوم کرده و جان باختن شماری از شهروندان این کشور را به همتایم «بلاول بوتو زرداری» وزیر خارجه پاکستان‬⁩، دولت، ملت و خانواده بازماندگان صمیمانه تسلیت می‌گویم.
 
وی افزود: مبارزه موثر با تروریسم و افراطی‌گری، دغدغه امنیتی مشترک دو کشور است.
 
وزیر خارجه عنوان کرد: تروریسم پدیده شوم روزگار ماست.
 
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه هم با بیان اینکه امروز بار دیگر تروریست‌ها با جنایتی دیگر خانواده‌های زیادی را در کشور همسایه و برادر پاکستان داغدار کردند، افزود: جمهوری اسلامی ایران خود را در کنار جمهوری اسلامی پاکستان می‌بیند و با خانواده‌های جان باختگان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرده و برای مجروحین از درگاه الهی سلامتی مسئلت می‌کند.
 
رهبر جمعیت علمای اسلام نیز در اظهاراتی با بیان اینکه حادثه امروز حمله به بشریت بود، گفت: «این انفجار را محکوم می‌کنم و می‌خواهم به مردم پیام بدهم که این جهاد نیست بلکه تروریسم است.»
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار