ما متحدیم/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: راهیان نور دریایی آگاهی‌بخشی خوبی برای نسل جوان دارد

آزادیخواه گفت: اخیراً راهیان نور دریایی که به خوبی رواج یافته است به خوبی توانسته بازدهی خوبی در جهت تعالی معنوی و آگاهی‌بخشی به نسل جوان داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۲ - 03August 2023

راهیان نور دریایی بازدهی و آگاهی‌بخشی خوبی بر نسل جوان داشته است/ جانفشانی شهدای دفاع مقدس ایران را به قطب بلاد اسلامی مبدل کردحجت‌الاسلام والمسلمین «احد آزادیخواه» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی نسل جوان با حقایق دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از اقدامات فرهنگی اجتماعی که در سال‌های اخیر توانسته ‌است تبلور داشته باشد و در حوزه ترویج سبک زندگی اسلامی، ترویج روحیه انقلابی، ایثار و از خودگذشتگی موثر باشد، برگزاری اردوهای راهیان نور است.

حجت‌الاسلام آزادیخواه خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته‌اند به نحوی که در همه استان‌های کشور قرارگاهی تعریف شده است که برای اعزام جوانان، نوجوانان، دختران و پسران دانشجو به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اقدام می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً راهیان نور دریایی که به خوبی رواج یافته است به خوبی توانسته بازدهی خوبی در جهت تعالی معنوی و آگاهی‌بخشی به نسل جوان داشته باشد.

وی افزود: وقتی دانش‌آموزان و دانشجویان ما با شرایط مناطق جنگی آشنا می‌شوند و وضعیت رزمندگان را در دفاع مقدس با تمام سختی‌ها و کمبودها مشاهده می‌کنند، قدر وضعیت فعلی که در آن قرار دارند را می‌دانند.

حجت‌الاسلام آزادیخواه تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی خود سبب شدند جمهوری اسلامی ایران به استقلال تمام دست یابد و به قطب سرزمین اسلامی مبدل شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار