مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد؛

برگزاری جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان

حجت الاسلام «عزیزی» گفت: نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای مسجد و رسانه استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 01August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «علی عزیزی» مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بقیع تا کربلای روستای تکه و کلاس‌های اوقات فراغت روستای مهین آباد و شهرک طالقانی نهاوند، اظهار داشت: در تمامی کانون‌های مساجد استان همدان از مراکز شهر گرفته تا دورترین نقاط روستایی برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اوایل مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌هایی که توسط ستاد عالی و مراکز استان‌ها با وزارت‌خانه‌هایی مانند آموزش و پرورش و بسبج بسته شده است نوجوانان با تخفیف‌های ویژه و کم هزینه از امکانات اردوگاهی و تفریحی در طول تابستان استفاده می‌کنند.

برگزاری جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فعال مساجد استان تعدادی از آن‌ها آموزش اشتغالزایی ویژه خانواده‌ها و زوج‌های جوان را شروع کرده اند البته تعدادی از کانون‌ها نیز به بحث افزایش جمعیت با شیوه‌های مختلف مانند آموزش و کمک گرفتن از خیران پرداخته‌اند.

وی خبر از برگزاری نخستین دوره جام مینی فوتبال شهدای مسجد و رسانه استان داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها مسابقات ورزشی ویژه نونهالان است که بناداریم در تابستان امسال باکمک اداراه ورزش و جوانان و هیات روستایی و بومی محلی و فوتبال نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای مسجد و رسانه را به میزبانی شهرستان نهاوند و روستای زرامین برگزار کنیم.

برگزاری جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان

وی تصریح کرد: امسال با توجه به برگزاری دومین کنگره  هشت هزار شهید استان همدان همه برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در راستای این کنگره برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها همین جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه است.

در ادامه «امیر بحیرایی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند هنیز گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دورترین نقاط روستایی در شهرستان نهاوند بهترین برنامه‌های فرهنگی هنری مذهبی و ورزشی را انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از همین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برپایی نمایشگاه از بقیع تا کربلا توسط جوانان کانون فرهنگی شهدای روستای تکه است که سالانه چند هزار نفر ازآن در طول ایام محرم بازدید می‌کنند.

برگزاری جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند متذکر شد: با کمک استان به دنبال تقویت کانون‌های فعال در شهرستان هستیم و از برنامه‌های آن‌ها در پرکردن اوقات فراغت در طول سال و بخصوص تابستان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار