قسام جزئیاتی جدید از عملیات اسارت افسر صهیونیست فاش کرد

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
کد خبر: ۶۰۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 01August 2023

قسام جزئیاتی جدید از عملیات اسارت افسر صهیونیست فاش کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه شنبه به افشای جزئیات تازه‌ای از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در جریان نبرد العصف الماکول در سال ۲۰۱۴ در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه پرداخت.

یکی از مجاهدان قسام که در عملیات رویارویی با نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح در جریان نبرد العصف الماکول مشارکت داشته، جزئیات این نبرد را فاش و اعلام کرد که طی آن دو نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند. البته او به سرنوشت هدار گولدن افسر اسرائیلی اشاره‌ای نکرده است.

این مجاهد قسامی تاکید کرد که شهید ولید مسعود از مبارزان این گردان‌ها در جریان این عملیات به افسر رابط نیرو‌های ویژه صهیونیست هجوم برده و او را به هلاکت رساند که در نتیجه آن ارتباط بین نظامیان صهیونیست با فرماندهان آن‌ها قطع شد و همین مسئله در موفقیت این عملیات بسیار تاثیرگذار بود.

گردان‌های قسام همچنین تصویر پلاک یکی از سربازان تیپ گعفاتی را که یک مبارز قسامی در جریان این نبرد از گردن او کنده بود، به نمایش گذاشته است. البته به هویت نظامی صاحب این پلاک اشاره‌ای نشده است!

قسام در پیامی خطاب به دشمن صهیونیستی اعلام کرد که خوب می‌داند این پلاک متعلق به چه کسی است و کی و چگونه از یکی از نظامیان این رژیم گرفته شده است.

گفتنی است که گردان‌های قسام در جشن ۳۵ سالگی این جنبش در دسامبر سال ۲۰۲۲ اسلحه هدار گولدن افسر اسیر صهیونیست را به شماره ۴۲۸۵۲۳۵۱ به نمایش گذاشت.

این گردان‌ها تاکید کرد که این اسلحه یکی از غنایم مبارزان قسام در جریان عملیات اسارت هدار گولدن است و این اشاره‌ای به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح و دستاورد‌های مهمی است که مبارزان قسام بدست آوردند.

عملیات اسارت هدار گولدن روز یکم آگوست سال ۲۰۱۴ از سوی مبارزان مقاومت در شرق شهر رفح انجام شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها