استاندار مازندران:

مازندران آماده میزبانی و اسکان مسافران در تعطیلات است

«حسینی پور» با بیان این که امکانات استان متناسب با نیاز‌های ملی نیست، گفت: متاسفانه هیچ حمایتی ملی در زمان پیک سفر از استان نمی‌شود با این حال استان آماده میزبانی از مسافران است.
کد خبر: ۶۰۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ - 01August 2023

مازندران آماده میزبانی و اسکان مسافران در تعطیلات استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر تعطیلی کشور به دلیل گرمای بی‌سابقه اظهار داشت: این تعطیلات برای برخی استان‌ها از جمله مازندران مسائلی را به دلیل افزایش شمار مسافران ایجاد می‌کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امکانات و خدمات استان متناسب با نیاز‌های استان و ملی نیست، یادآور شد: در شرایط عادی نیز در برخی از موضوعات استاندارد لازم را نداریم و در شرایط فوق العاده این نگرانی بیشتر می‌شود.

وی به عنوان اینکه با پیک جمعیت در تنظیم بازار و مدیریت ترافیک دچار چالش و آسیب می‌شویم، گفت: متأسفانه هیچ گونه حمایت ملی در زمینه پیک جمعیت از استان صورت نمی‌گیرد.

حسینی پور از دستگاه خدماتی و اعضای ستاد مدیریت بحران خواست آمادگی لازم را برای خدمت رسانی مناسب داشته باشند و افزود: هر دستگاه متناسب با جمعیت وارده به استان برنامه داشته باشد.

وی مدیریت عادلانه برای توسعه خدمات به مسافران و گردشگران را امری مهم و ضروری برشمرد و بیان کرد: ترافیک بین راهی از جمله دغدغه‌ها به شمار می‌رود و باید این روند مدیریت شود.

حسینی پور هوشمندسازی مدیریت ترافیک را امری لازم دانست و خاطرنشان کرد: تأمین امکانات مورد نیاز برای اسکان و اقامت مسافران نیز ضروری است و هیچ مجتمعی از اعم از دولتی و خصوصی نباید خالی باشد و باید مردم را در هوای گرم تابستان در این مراکز اسکان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها