رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین:

مدیران بیش از گذشته حامی و پشتیبان رویکرد‌های جهادی خداپسندانه باشند

قاسم زاده گفت: مدیران استان باید بیش از گذشته حامی این رویکرد‌های جهادی خداپسندانه در مسیر خدمات رسانی بهتر به مردم محروم و کم برخوردار باشند.
کد خبر: ۶۰۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ - 02August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به همراه« سیدعلی قاسم زاده» رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین از روند فعالیت درمانگاه جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین مستقر در دهستان چوقور از بخش طارم سفلی بازدید کرده و ضمن عرض خدا قوت به جهادگران و گفتگوی صمیمانه با تلاشگران عرصه خدمت رسانی به مردم، از نزدیک در جریان فعالیت‌های صورت گرفته قرار گرفتند.

در این دیدار «سیدعلی قاسم زاده» رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین اظهار داشت: امروز همراه با سردار آتانی برای عرض خدا قوت به نیروهای جهادی دانشجویی خدمت رسیدیم تا ضمن بازدید نزدیک از خدمات ارائه شده، از تلاش خواهران و برادران جهادگر هم قدردانی کنیم.

وی افزود: امیدواریم گام‌هایی که در این زمینه برداشته می‌شود همچنان تداوم داشته باشد و قطعا مدیران استان باید بیش از گذشته حامی این رویکردهای جهادی خداپسندانه در مسیر خدمات رسانی بهتر به مردم محروم و کم برخوردار باشند.

درمانگاه دندانپزشکی به همت گروه جهادی شکوفه سیب و بدون مرز بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با حضور جهادگران متخصص از رشته های پزشکی، دندانپزشکی، فوریت پزشکی، مامایی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، روانشناسی و بهداشت محیط، برپا شده است.

این درمانگاه همزمان با فرا رسیدن دهه دوم محرم از ۷ تا ۱۲ مردادماه به مردم دهستان چوقور از بخش طارم سفلی خدمات تخصصی ارائه ‌می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار