رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا مطرح کرد؛

توجه ویژه دین اسلام به سلامت و پویایی نهاد خانواده

حجت‌الاسلام «قاضی» با اشاره به توجه ویژه دین اسلام به سلامت و پویایی نهاد خانواده، گفت: استحکام خانواده اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی بر استحکام جامعه دارد.
کد خبر: ۶۰۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 05August 2023

حجت‌الاسلام قاضیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در دوره تعالی و بصیرت کارکنان و خانواده‌های پشتیبانی مرکز نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: نهاد خانواده، اصلی‌ترین رکن جامعه، زمینه‌ساز خوشبختی و بدبختی انسان‌هاست؛ از این رو اسلام عنایت ویژه‌ای به سلامت، رشد و پویایی این نهاد دارد.

حجت‌الاسلام قاضی افزود: بسیاری از تغییرات جامعه ریشه در خانواده دارد و همه دستاورد‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری بشر در سایه خانواده سالم و امن پدید آمده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش ادامه داد: استحکام خانواده به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیل‌دهنده جامعه اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی بر استحکام جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه و پژوهش‌ها در حوزه‌های مختلف جامعه شناختی، علوم قرآنی و دینی اذعان دارند که بسیاری از عوامل تحکیم خانواده اکتسابی هستند و اساساً موضوع آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی نقش جدایی‌ناپذیری در این فرایند دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار