در مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران مطرح شد؛

حجت‌الاسلام مصلحی: لزوم ثبت و ضبط نقش روحانیت در دفاع مقدس/ آینده اروپا و آمریکا از آن اسلام است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه روحانیت بیشترین آمار شهید قشری را دارد، گفت: باید مردم و مسئولان پای کار بیایند تا خاطرات و سیره عملی روحانیونی که در دفاع مقدس بودند، جمع‌آوری و منتشر شود.
کد خبر: ۶۰۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ - 05August 2023

حجت الاسلام «مصلحی»: آینده اروپا و آمریکا از آن اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، پیش از ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار «اسکندر مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، امیر «محمد گلمایی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس، مدیران کل و مسئولان دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهر‌های استان مازندران، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و اصحاب رسانه استان، در سالن غدیر سپاه کربلاء ساری برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به نقش درخشان استان مازندران در دفاع مقدس اظهار داشت: لشکر ویژه ۲۵ کربلا جزو لشکر‌های ویژه بود و روحانیت در این لشکر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از چهار هزار شهید از جامعه روحانیت در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شده است، افزود: با وجود روحانیت، قداست دفاع مقدس قابل توجه است و خاطرات رزمندگان امروز در جهان مورد استقبال قرار می‌گیرد که ریشه در ارزش‌ها دارد.

وی با بیان اینکه روحانیت در دفاع مقدس بهترین جایگاه را داشتند، ادامه داد: استان مازندران از جمله استان‌هایی است که در حوزه روحانیت اقدامات ارزشمندی را انجام داده است؛ چرا که این استان در همه عرصه‌ها پیشتاز و پیش قدم است. 

حجت‌الاسلام مصلحی اضافه کرد: در بحث اسناد نقش روحانیت در دفاع مقدس با توجه به اینکه بیشترین آمار شهید قشری را روحانیت دارد، باید مردم و مسئولان پای کار بیایند تا خاطرات و سیره عملی این قشر جمع‌آوری و منتشر شود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آینده اروپا و آمریکا از آن اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار