در مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران مطرح شد؛

استاندار مازندران: لزوم معرفی الگوی مدیریتی دوران دفاع مقدس به مسئولان/ دفاع مقدس هنوز در جامعه ما شناخته شده نیست

«حسینی‌پور» بر لزوم معرفی الگوی مدیریتی دوران دفاع مقدس به جامعه تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس ابعاد بسیار مهمی دارد؛ هنوز بعد از گذشت چهل سال از این حماسه عظیم نتوانستیم ابعاد آن را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.
کد خبر: ۶۰۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ - 05August 2023

استاندار مازندران تأکید کرد؛ لزوم معرفی الگوی مدیریتی دوران دفاع مقدس به جامعه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران پیش از ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار «اسکندر مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، امیر «محمد گلمایی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس، مدیران کل و مسئولان دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهر‌های استان مازندران، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و اصحاب رسانه استان، در سالن غدیر سپاه کربلاء ساری برگزار شد.

در این مراسم، استاندار مازندران با تاکید بر اینکه این استان در دفاع مقدس و در مسیر عاشورایی و جبهه مقاومت بیشترین شهید را تقدیم کرده است، اظهار داشت: چهارده قرن از حادثه عاشورا گذشت، اما ابعاد آن برای بشریت باز نشده است. در طول این چهارده قرن، نهضت‌ها، جریان‌ها و گروه‌های مختلف تلاش کردند، نقش انتقام گیرنده از یزیدیان زمان را دنبال کنند تا عاشورا تحریف نشود.

حسینی‌پور با بیان اینکه دفاع مقدس هنوز در جامعه ما شناخته شده نیست، ادامه داد: دفاع مقدس ابعاد بسیار مهمی دارد؛ هنوز بعد از گذشت چهل سال از این حماسه عظیم نتوانستیم ابعاد آن را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی، انقلاب عاشورایی امام حسین (ع) به جهانیان معرفی شد، اضافه کرد: ما افتخار می‌کنیم که رزمندگان ما با حرکت در مسیر امام حسین (ع) نهضت حسینی را به جهانیان شناساندند.

استاندار مازندران با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ابراز داشت: در سفر رئیس جمهور برای این مجموعه اعتباراتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تجهیز این مجموعه به بهره‌برداری کامل برسد. 

حسینی‌پور معرفی الگوی مدیریتی دوران دفاع مقدس در جامعه را امری مهم بیان کرد و گفت: دفاع مقدس مهم‌ترین الگوی مدیریتی است و مدیران ما باید در مشکلات اقتصادی به الگوی مدیریتی دفاع مقدس رجوع کنند.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالله ملکی» تقدیر و سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار