وزیر امور خارجه سری‌لانکا در نشست خبری مشترک با «امیرعبداللهیان»:

مردم ایران در حوزه دانش و فناوری قدرتمند هستند/ ایران همواره سیاست گسترش صلح را در پیش گرفته است

صبری گفت: مردم ایران در حوزه کشاورزی، اقتصاد، فناوری و ... قدرت زیادی دارند، مردم ایران علی رغم همه تحریک ها دستورالعمل صلح آمیز را در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۶۰۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 05August 2023

مردم ایران در حوزه دانش و فناوری قدرتمند هستند/ ایران همواره سیاست گسترش صلح را در پیش گرفته استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی صبری» وزیر امور خارجه سری‌لانکا در نشست خبری مشترک با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه اظهار داشت: مردم ایران در حوزه کشاورزی، اقتصاد، فناوری و ... قدرت زیادی دارند، مردم ایران علی رغم همه تحریک ها دستورالعمل صلح آمیز را در دستور کار خود قرار دادند.

صبری گفت: ما خواستار این هستیم که مردم ایران پیشرفت بیش از پیش داشتن داشته باشند، زیرا مردم ایران تمدن بسیار بزرگی دارد، ما علاقه زیادی داریم که مردم ایران به کشور زیبای ما سری‌لانکا بیایند و از زیبایی های کشور ما بهره ببرند.

وزیر امور خارجه سری‌لانکا تصریح کرد: ما در سیاست خود این موضوع را دنبال می کنیم که دوست همه باشیم و دشمن هیچ کس نباشیم، من از شرکت های ایرانی داود می کنم که نگاهی راهبردی به سری‌لانکا داشته باشند، و همانطور که آقای امیرعبداللهیان گرفتند ۲/۳ توسعه جهان در آسیا و به ویژه جنوب شرق آسیا در حال رقم خوردن است.

وی افزود: ما روابط بسیار خوبی با چین و هند داریم که جمهوری اسلامی ایران نو می توانیم از این ظرفیت سری‌لانکا بهره ببرند، ما در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نمی کنیم و خواهان پیشرفت همه کشورها هستیم، تشکر می کنم از اینکه فرصت حضور در تهران را به مد دادید

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار