در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

معاون پارلمانی رئیس جمهور: نقش رسانه در جهاد تبیین مهم است/ فتنه دشمنان با آگاهی جامعه به بن بست رسید

حسینی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یک کار مداوم و مستمر است و نقش رسانه در پاسخ به ابهامات و سوالات مهم است و رسانه باید روشنگری کند.
کد خبر: ۶۰۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 05August 2023

معاون پارلمانی رئیس جمهور: نقش رسانه در جهاد تبیین مهم است/ فتنه دشمنان با آگاهی جامعه به بن بست رسیدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مطبوعات از گذشته رکن چهارم نام گرفته بود، اما امروز با توجه به اینکه رسانه‌ها جایگاه مهمی دارند، در کنار مدیران اجرایی نقششان را باید بیشتر مورد توجه قرار داد.

حسینی افزود: نقش رسانه‌ها امروز که در جنگ نرم دشمن قرار گرفتیم بسیار مهم است تا مردم را از اغواگری و فریب و مکر دشمنان آگاه سازند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات پاییز سال گذشته اظهار داشت: برخی فکر کردند به دنبال این آشوبها کار نظام به پایان رسیده است. اما دیدیم که این فتنه دشمنان هم با آگاهی جامعه به بن بست رسید.

وی ادامه داد: اگر اگاهی در جامعه ببیشتر باشد یه نفع نطام است و نقش رسانه ها در این امر مهم است چون با اگاه سازی مردم از نطام اسلامی در صحنه بیشتر حاضر خواهند شد.

حسینی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین ادامه داد: جهاد تبیین یک کار مداوم و مستمر است و نقش رسانه در پاسخ به ابهامات و سوالات مهم است و رسانه باید روشنگری کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در مقطعی کار را شروع کرد که مشکلاتی وجود داشت، گفت: مسئولان  درگذشته نساختن مسکن برای مردم را افتخار می دانستند و دولت در چنین شرایطی عهده دار مسئولیت شد و بدون روضه خواندن کار را پیش برد.

حسینی ادامه داد:  در دولت قبل ۳۹ مورد استیضاح داشتیم که ۹ مورد آن به جریان افتاد و ۶ مورد منجر به استیضاح وزیر مربوطه شد.ما سعی می کنیم‌ به تذکراتی که از سوی نمایندگان مجلس مطرح می شود پاسخ دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در دولت سیزدهم همه نمایندگان مجلس توانسته اند با رئیس جمهور دیدار کرده و مطالب خود را بیان کنند. رییس جمهور تا کنون ۱۱ بار در مجلس حضور پیدا کرده و جلساتی با نمایندگان داشته است.

وی با اشاره به حضور نمایندگان مجلس در سفرهای استانی همراه رییس جمهور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۵۰۰ جلسه با حضور نمایندگان در کمیسیون های تخصصی برگزار شده است و تا کنون ۹۰ لایحه از سوی دولت سیزدهم به مجلس تقدیم شده است و هرجا لازم بود دولت لایحه داده است.

حسینی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب اظهار کرد: این لایحه ۱۵ ماده داشت که پس از بررسی ۷۰ ماده به آن اضافه شده است. بحث‌های فرهنگی هم به آن افزوده شده و احتمالا از فردا در صحن مجلس مطرح شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مجلس ۶۸ بیانیه در دو سال اول دولت صادر کرده که بیشتر این بیانیه‌ها در حمایت و تقدیر از اقدامات دولت بوده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار