معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی در حوزه‌های پهپادی، موشکی و جنگال در حال پیشرفت است

امیر «خوش‌قلب» گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است.
کد خبر: ۶۰۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 06August 2023

امیر سرتیپ دوم خوش‌قلببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم صبحگاه این نیرو، اظهار داشت: به برکت حضور جوانان نخبه و باانگیزه، ما در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال روزانه در حال تغییر و پیشرفت هستیم و از نظر فنی هر روزِ ما با روز قبل تفاوت معنادار و رو به جلو دارد.

امیر خوش‌قلب افزود: بحمدالله در مراکز آموزشی ما نخبگان تازه‌نفس در حال آموزش و آماده شدن هستند که به‌زودی در بدنه نیرو مشغول خواهند شد؛ همچنین نخبگان فعال ما در نیروی پدافند هوایی ارتش، جهش‌های علمی و فناورانه را برای این نیرو به ارمغان آورده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به هجمه همه‌جانبه فرهنگی دشمنان علیه مردم شریف ایران گفت: دشمن عقاید ما را نشانه گرفته و از هیچ ابزار و حیله‌ای فروگذار نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی اضافه کرد: ما در این جنگ ترکیبی که دشمن علیه ما راه انداخته است، باید هوشیار باشیم که به یاری خداوند متعال مثل همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار