معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

شبکه‌های استانی براساس عدالت‌گستری و زیست‌بوم مناطق تقویت می‌شوند

«‌عابدینی» یکی از رویکردهای رسانه ملی را توجه به عدالت‌گستری و زیست‌بوم در شبکه‌های استانی دانست و گفت: در چارچوب زیست‌بوم مناطق مختلف برای تقویت شبکه‌های استانی تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 06August 2023

شبکه‌های استانی براساس عدالت‌گستری و زیست‌بوم مناطق تقویت می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «‌حسن عابدینی» معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی اظهار داشت: براساس تاکیدات رهبری، رسانه ملی برای تقویت بنیه‌ عقیدتی مردم باید همچون دانشگاه عمل کند و برای مقابله با فتنه‌های نظام سلطه و امیدآفرینی در بین مردم نیز نقش‌آفرین باشد.

وی با یادآوری پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره نقشه دشمن برای حیازدایی در کشور گفت: در جامعه جهانی، فردی مانند رهبر معظم انقلاب وجود ندارد که این‌چنین آینده‌نگر‌ باشند؛ رهبری 21 سال پیش در جمع مردم سیستان و بلوچستان، نقشه دشمن برای حیازدایی در کشور را تذکر داده بودند.

عابدینی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، امروز دشمن در حال تلاش برای حیازدایی است اما جامعه ما به سمت آرمان‌هایش حرکت خواهد کرد زیرا در ایدئولوژی ایرانیان، شکستی وجود ندارد و نقش رسانه ملی در اشاعه این ایدئولوژی در جهان نیز بسیار‌ مهم است.

وی با بیان اینکه ما مؤلفه‌ای به عنوان مرجعیت شیعه داریم که بن‌بست شکن است و راه را باز خواهد کرد افزود: اهل‌بیت عصمت و طهارت اسطوره‌های زمان ما هستند و باور به ظهور منجی نیز کمک‌کننده ملت ایران در دستیابی به اهداف است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما یکی از سیاست‌ها و رویکردهای رسانه ملی را توجه به عدالت‌گستری و زیست‌بوم در شبکه‌های استانی دانست و بیان کرد: در چارچوب زیست‌بوم مناطق مختلف برای تقویت شبکه‌های استانی تلاش خواهیم کرد و در این امر از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار