مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

پشت پروژه اشاعه بی‌حجابی چهره دشمنان انقلاب و نظام هویداست

حجت الاسلام «محمودی» با اشاره به اینکه پشت پروژه اشاعه بی‌حجابی چهره دشمنان انقلاب و نظام به خوبی هویداست، گفت: حجاب و عفاف سلاح بسیار مطمئن و درستی برای مقابله با شبیه خون فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۶۰۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ - 07August 2023

پشت پروژه اشاعه بی‌حجابی چهره دشمنان انقلاب و نظام هویداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدموسی محمودی» مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ‌در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حجاب و عفاف یکی از دستورات شرعی دین مبین اسلام می‌باشد و همه ما مسلمین در سطح جامعه باید نسبت به این موضوع حساس باشیم.

این استاد حوزه علمیه افزود: به دنبال بی‌حجابی و عدم توجه خانواده‌ها به پوشش فرزندان، باید منتظر دیگر ناهنجاری‌ها و مشکلات در سطح جامعه باشیم، بنابراین ضروریست که در این مقوله بسیار مهم، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و اجازه ندهیم که فرهنگ برهنگی که سوغات غرب می‌باشد در جامعه اسلامی ما جایی برای خود پیدا کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، با اشاره به اینکه پشت پروژه اشاعه بی‌حجابی چهره دشمنان انقلاب و نظام به خوبی هویداست، بیان داشت: امروز مسئله حجاب به موضوعی سیاسی تبدیل شده، به گونه‌ای که رسانه‌های بیگانه و غربی در کنار سرویس جاسوسی با تولید محتوا و برنامه‌های سمعی و بصری، تلاش بسیاری برای زدودن حجاب از چهره جامعه اسلامی دارند که این زنگ خطری برای جامعه دینی ما محسوب می‌شود.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد که در مقابل این وضعیت ناخوشایند کارکرد درست و تخصصی نداشته‌ایم و بسیاری از نهادهای فرهنگی در این باره منفعل عمل می‌کنند که این می‌تواند در سال‌های آینده زمینه‌ای برای ایجاد خلأ فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه با استفاده از عناصر خود فروخته خود در داخل کشور، این چنین در بحث اشاعه بی‌حجابی موفق عمل کنند، بنابراین دولت و سازمان‌های فرهنگی و نیز مردم در این باره مسئول هستند.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف سلاح بسیار مطمئن و درستی برای مقابله با شبیه خون فرهنگی دشمن است، لذا در صورتی که در این مقوله عملکردی ضعیف داشته باشیم باید منتظر پیامدهای ناگوار آن در آینده نزدیک در جامعه‌مان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار