معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار:

آشنایی نسل‌های جوان و نوجوان با حوزه‌‌های علمیه ضرورت دارد

حجت الاسلام «خورشیدی» با بیان اینکه حوزه‌های علمیه به عنوان مراکز فکری و دینی جهان اسلام شناخته می‌شوند، گفت: آشنایی و شناخت بهتر جامعه و نسل‌های جوان و نوجوان از حوزه‌ها یکی از ضروریات امروز محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 30May 2023

بسترهای مناسب آشنایی دانش آموزان با حوزه علمیه فراهم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «رضا خورشیدی» معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حوزه‌های علمیه به عنوان مراکز فکری و دینی جهان اسلام شناخته می‌شوند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: آشنایی و شناخت بهتر جامعه و نسل‌های جوان و نوجوان از حوزه‌ها یکی از ضروریات امروز محسوب می‌شود.

وی افزود: باید اذعان کرد بیشتر جوانان و دانش آموزان با کارکرد واقعی و فضای حوزه‌های علمیه آشنایی کافی و درستی ندارند، بنابراین می‌طلبد تا در این روزها بسترهای مناسب برای آشنایی دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با این مراکز آموزشی و دینی فراهم شود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار، یادآور شد: طبیعتاً کسی که قصد ورود به حوزه علمیه و ادامه تحصیل در این مرکز را دارد باید یک پیش شناخت از این مدارس داشته باشد، بنابراین وظیفه روحانیون است که این پیش شناخت را به دانش آموزان، ارائه دهند.

حجت الاسلام خورشیدی خاطرنشان کرد: تعامل بین حوزه و آموزش و پرورش و در کنار آن ارتباط دانش آموزان با حوزه و طلاب، یکی از بهترین راه‌های معرفی بیشتر حوزه‌های علمیه و جذب بیشتر داوطلبان و علاقمندان برای تحصیل در مدارس علمیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها