طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس: درس آشنایی با دفاع مقدس بزرگترین جهاد تبیین است

سردار «کوشکی» گفت: دفاع مقدس یک گوهر ارزشمند و درس آشنایی با دفاع مقدس نیز بزرگترین جهاد تبیین است.
کد خبر: ۶۰۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ - 07August 2023

در س آشنایی با دفاع مقدس بزرگترین جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز در دومین دوره هم افزایی منظقه‌ای اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور رییس مرکز ایثارگران و شاهد دانشگاه آزاد کشور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فارس، فرماندار سپیدان و فرمانده سپاه ناجیه سپیدان و همچنین اساتیدی از استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان رضوی، حراسان جنوبی، فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان استان فارس در حال برگزاری است با بیان اینکه دفاع مقدس یک گوهر ارزشمندی است که باید تلاش شود تا از این گوهر گران بهاء بهترین استفاده و بهره‌برداری انجام شود اظهار داشت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده از طریق دانشگاه به دانشجویان یک امر ضروری است که تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها نیز بزرگترین جهاد تببین است.

سردار کوشکی بابیان اینکه همه جنگ هایی که در عالم تاکنون رخ داده است و همچنین در آینده هم رخ خواهد داد بر سه موضوع تکیه دارد افزود: این سه موضوع شامل بینش، گرایش و کنش ما شامل می شود که همه این جنگ ها زمانی به پیروزی خواهند رسید که از این سه مورد عبور کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: شهیدان ما هرینه مقابله با استکباران دوران از انس تا جن را دادند چه در دوران دفاع مقدس و چه در مقاومت هزینه مقابله با دشمن بود که رزمندگان و شهدای ما دادند.

وی تصریح کرد: از سال 1343 تاکنون مردم ایران در 23 نبرد با استکبار جهانی بصورت جنگ نرم، سخت و نیمه سخت داشته است و دشمن نتوانست به پیروزی برسد چراکه نتوانست اعتقادات دینی مردم را نغییر دهد.

سردار کوشکی بیان داشت: دفاع مقدس یک گوهر ارزشمندی است که تمام موئلفه های ریستی را در خود جا داده است و این از بزرگترین نعمت های الهی است.

این مسئول خطالب به اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی که از استان های مختلف حضور داشتند گفت: بیان باید برای دانشجویان فاخر و جذاب باشد تا انتقال مفاهیم به درستی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها