در پیام روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است؛

خبرنگاران مصداق سنگرسازان بی سنگر در جبهه جنگ نرم هستند

بی تردید روز خبرنگار فرصتی ارزشمند است تا همه قدردان زحمات قشری باشیم که رسالت شان پرداختن به همه است غیر از خودشان، کسانی که مصداق سنگرسازان بی سنگر در جبهه جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۶۰۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ - 08August 2023

خبرنگاران مصداق سنگرسازان بی سنگر در جبهه جنگ نرم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند. «حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)»

بی تردید روز خبرنگار فرصتی ارزشمند است تا همه قدردان زحمات قشری باشیم که رسالت شان پرداختن به همه است غیر از خودشان، کسانی که مصداق سنگرسازان بی سنگر در جبهه جنگ نرم هستند.

رسالت اصحاب رسانه و خبر در همه مقاطع بویژه دوران حاضر بسیار خطیر و ارزشمند است؛ در عصر جنگ ترکیبی و شناختی که دشمنان حق و حقانیت علیه اسلام ناب و تلاش همه‌جانبه سلطه‌گران برای نفوذ فرهنگی در کشور، راه انداخته اند، خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، فعالانه و حق‌طلبانه کنشگری کنند و به پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بپردازند.

روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن گرامیداشت روز هفدهم مرداد ماه؛ سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه خبر شهید«محمود صارمی»، از تلاش‌های خستگی ناپذیر و بی شائبه تمامی خبرنگاران دلسوز خوزستان به خصوص عزیزانی که با عشق و علاقه ما را بی منت در پوشش و انتشار اخبار حوزه دفاع مقدس یاری نموده قدردانی نموده، امید آن است که در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همچون گذشته در ایفای رسالت سترگ آگاهی دادن، امیدآفرینی و امنیت بخشی به مردم کوشا و پرتلاش باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار