رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور:

سازمان بسیج ورزشکاران به دنبال حل مشکلات حوزه ورزش است

«میرجلیلی» گفت: سازمان بسیج ورزشکاران به دنبال پیدا کردن مهمترین دغدغه و مسائل حوزه ورزش و حل مشکل و معضلات این حوزه است و در راه ارتقاء این بخش از هیچ کمکی فروگذاری نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 08August 2023

سازمان بسیج ورزشکاران به دنبال حل مشکلات حوزه ورزش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی میرجلیلی» رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور امروز در دیدار مسئولان ورزش و جمعی از نخبگان ورزشی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران به دنبال پیدا کردن مهمترین دغدغه و مسائل حوزه ورزش و حل مشکل و معضلات این حوزه است و در راه ارتقاء این بخش از هیچ کمکی فروگذاری نخواهد کرد.

وی افزود: قانون برای تسهیل و پیشبرد اهداف حوزه ورزش، راهکارها و ظرفیت هایی قرار داده است که می توان با شناخت و استفاده از این ظرفیت ها بسیاری از مشکلات را حل کرد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور یادآور شد: تلاش ما این است با شناخت مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای استانی در راه رفع موانع جامعه ورزشکاران و نخبگان ورزشی گام برداریم در همین راستا مهمترین مشکلات این حوزه را در جلسات سطح کلان کشور ارائه داده و سعی خواهیم کرد راه حل مناسبی را از طریق مسئولین ارشد کشور پیدا کنیم.

میرجلیلی ادامه داد: در سال های گذشته مشکلاتی همچون بیمه، اشتغال، مسکن، ادامه تحصیل و مواردی از این دست از سوی جامعه ورزشکاران و نخبگان حوزه ورزش مطرح شده و تا حدودی کارهایی هم صورت گرفته است اما در تلاشیم تا راه حل جدی و موثری را برای این مشکلات ارائه دهیم.

وی ضمن مطرح کردن مهمترین مطالبه و دغدغه های ورزشکاران و نخبگان ورزشی بر لزوم همکاری ۲ نهاد ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران برای حل این موضوعات تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها