استاندار کردستان:

کسب موفقیت‌ در حوزه ورزش موجب نشاط و دلگرمی است

«زارعی کوشا» گفت: کسب موفقیت‌های مختلف در حوزه ورزش موجب نشاط و دلگرمی مردم و مسوولان استان شده است.
کد خبر: ۵۵۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ - 30November 2022

کسب موفقیت‌ در حوزه ورزش موجب نشاط و دلگرمی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در دیدار رییس فدراسیون هندبال در سنندج، مدیریت ورزش استان را موفق ارزیابی کرد و اظهار داشت: کسب موفقیت‌های مختلف در حوزه ورزش موجب نشاط و دلگرمی مردم و مسوولان استان شده است.

وی اضافه کرد: بدست آوردن رتبه هشتم سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با درخشش ورزشکاران این استان، بیانگر شایستگی جوانان کردستانی و تلاش مسوولان ورزش استان است‌.

استاندار کردستان یادآور شد: درخشش ورزشکاران کردستانی این نوید را به مسوولان داد که این استان از لحاظ استعداد هیچ کمبودی ندارد.

بخشیدگی هزینه ورودی تیم‌های کردستان به لیگ‌های کشوری هندبال

«علیرضا پاکدل» رییس فدراسیون هندبال نیز در این دیدار با اشاره به حضور ورزشکاران کردستانی در بدنه تیم های ملی هندبال، اظهار داشت: خوشبختانه کردستان یکی از موفق‌ترین استان‌ها در رشته هندبال است و در هر ۲ بخش بانوان و مردان و رده های سنی مختلف نمایندگانی از این استان حضور دارند.

وی ادامه داد: هندبال ایران در چند سال اخیر موفقیت های بزرگی را در عرصه های فراملی بدست آورد که صعود بانوان هندبالیست به مرحله یک هشتم نهایی در رقابت‌های قهرمانی جهان برای نخستین بار در تاریخ این رشته یکی از این موارد بود و ورزشکاران کردستانی نیز در کسب این موفقیت سهم داشتند.

وی یادآور شد: استان کردستان از لحاظ استعداد و امکانات سخت افزاری کمبودی ندارد و این جای خوشحالی است اما می‌طلبد مسوولان با همکاری بیشتر زمینه حضور بخش خصوصی در عرصه حمایت از تیم های استان در لیگ های کشوری را فراهم کنند.

رییس فدراسیون هندبال تاکید کرد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیات هندبال استان، هزینه ورودی تیم های کردستانی در لیگ های کشوری بخشیده شد و در این راستا هزینه ای از تیم‌های کردستانی دریافت نمی شود.

پاکدل ادامه داد: کردستان دارای استعدادهای فراوانی است و در صورت حل مشکل حامی بخش مالی، ورزشکاران این استان می توانند در سطح ملی و فرا ملی بدرخشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این جلسه به کمبود حامی مالی برای تیم های ورزشی اشاره کرد و گفت: اگر بخش خصوصی استان به حوزه ورزش ورود پیدا کند شاهد موفقیت های بیشتری از سوی ورزشکاران استان خواهیم بود.

حامد جولایی افزود: در راستای حمایت ویژه از ورزش هندبال کردستان سالن خانه هندبال استان در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گرفته است.

در پایان این دیدار رییس فدراسیون هندبال از زحمات و تلاش‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در راستای حمایت از ورزش هندبال استان تجلیل و پیراهن تیم ملی هندبال را نیز به رسم یادبود به آنان اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار