استاندار کردستان:

اقتدار و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی مرهون خون‌ شهدا است

«زارعی کوشا» گفت: اقتدار و عظمت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون و مدیون خون‌های پاک و به ناحق ریخته شهیدان والامقام بوده که امروز امنیت را برایمان به ارمغان آورده و این راه پرافتخار باید همواره ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 24November 2022

اقتدار و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی مرهون خون‌ شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در آیین عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان سنندج که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: اقتدار و عظمت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون و مدیون خون‌های پاک و به ناحق ریخته این شهیدان والامقام بوده که امروز امنیت را برایمان به ارمغان آورده و این راه پرافتخار باید همواره ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان با ذکر اینکه اینکه امروزه نظام، علی‌رغم همه دشمنی‌ها در اوج مسیر پیشرفت و نزدیک قله‌های نهایی است، تصریح کرد: اهداف بزرگی که امام راحل(ره)، مردم و شهدا برای آن به پا خواستند و در راه پیروزی انقلاب اسلامی خون دادند، مورد هجمه همه جانبه و ترکیبی دشمنان و مزدوران و رمالان رسانه‌ای ضدانقلاب قرار گرفته اما همواره محکوم به شکست است.

وی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، تفاوت این دوره از اغتشاشات و دشمنی‌ها با فتنه‌های قبلی در این است که اگر دشمنان در گذشته روی نقاط ضعف تمرکز کرده بودند، امروز روی نقاط قوت نظام هجوم آورده و تمام تلاش‌شان مخدوش کردن شخصیت بزرگان و انحراف افکار جوانانمان است.

زارعی‌کوشا با یادآوری اینکه شهید سلیمانی از شخصیت‌های بزرگی بوده که امروز مورد هجمه جدی دشمنان قرار گرفته است، گفت: حاج قاسم وقتی زنده بود دشمن حتی از وجود و سایه‌اش هراس داشت و امروز هم از خون و عکس این شهید، هراسناک است.

استاندار کردستان "جهاد تبیین" را لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دانست و تأکید کرد: امروز در این جنگ که پیشقراول آن جنگ رسانه‌ای است و دشمنان تمام توان و ظرفیت خود را پای کار آورده‌اند، نیازمند جهاد تبیین هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها